  • 1. Data: 2002-08-06 08:17:42
    Temat: specjalność wojskowa
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Hej!
    Witam, przeglądałem sobie ksiażeczkę wojskową i zauważyłem na stronie ze
    specjalnością wojskową (nr strony 14, jakby to komuś pomogło :)) ), w
    rubryce "numer SW", wpis: "10-5-50". Czy ktoś wie co to oznacza ?

    Pozdrawiam Wszystkich Grupowiczów i z góry dziękuje za odpowiedzi.
    stavi

  • 2. Data: 2002-08-06 10:03:26
    Temat: Re: specjalność wojskowa
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > rubryce "numer SW", wpis: "10-5-50". Czy ktoś wie co to oznacza ?
    >
    > Pozdrawiam Wszystkich Grupowiczów i z góry dziękuje za odpowiedzi.

    10-5-50 - dekownik ;)

    Ja mam 10-6-17 - tylny strzelec na ciężarówce z piwem.

    Leszek

  • 3. Data: 2002-08-06 14:28:53
    Temat: Odp: specjalność wojskowa
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > 10-5-50 - dekownik ;)

    Miałem nadzieje, że ktoś moje pytanie potraktuje powaznie.

    Jeszcze raz pozdrawiam,
    stavi

  • 4. Data: 2002-08-06 14:33:43
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > Dobre. Ty sam nie wiesz jaka jest Twoja specjalnosc wojskowa?
    > Pytaj na pl.misc.militaria

    A niby skąd to mam wiedzieć ? Wiem co studiowałem i na jaka specjalność się
    _sam_ zapisałem, ale do czego mnie "przydzielili" to nie mam pojęcia. Żeby
    nie było wątpliwości. Nie byłem w wojsku, a tylko zaniosłem książeczkę, żeby
    mi wbili przeniesienie do rezerwy :)

    pozdrawiam,
    stavi

  • 5. Data: 2002-08-06 19:39:55
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    > Miałem nadzieje, że ktoś moje pytanie potraktuje powaznie.

    ZTCW wykaz specjalności jest co najmniej poufny (jeśli nie tajny).

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 6. Data: 2002-08-07 09:18:52
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > ZTCW wykaz specjalności jest co najmniej poufny (jeśli nie tajny).

    za radą Michała dałem zapytanie również na pl.misc.militaria i przyniosło to
    skutek :) THX

    Podobno nie jest to tajne tylko do uzytku służbowego, czyli w praktyce jawne
    i nieosiągalne :)
    Jakby to kogoś jeszcze interesowało to:

    10 - korpus osobowy lacznosci
    5 - grupa osobowa obslugi urzadzen lacznosci
    50 - specjalnosc: ogolna

    Dzięki Wszystkim
    pozdr., stavi