  • 1. Data: 2002-08-06 07:38:21
    Temat: Kolegium - pytanie
    Od: "Paweł M." <p...@h...lsb.lublin.pl>

    Czy w przypadku przegranej sprawy w kolegium do spraw wykroczen (sady
    grodzkie) za nieprawidlowe parkowanie informacja o tym fakcie idzie do
    centralnego rejestru skazanych?
    pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz
    Pawel M.

  • 2. Data: 2002-08-06 07:44:23
    Temat: Re: Kolegium - pytanie
    Od: Marcin <s...@f...id.pl_to_nie>

    Paweł M. oznajmił::
    > Czy w przypadku przegranej sprawy w kolegium do spraw wykroczen (sady
    > grodzkie) za nieprawidlowe parkowanie informacja o tym fakcie idzie do
    > centralnego rejestru skazanych?

    nie

    > pozdrawiam

    wzajemnie

    marcin

    --
    nie VIm po co mi taka głupia sygnaturka.

  • 3. Data: 2002-08-06 20:29:22
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Paweł M." <p...@h...lsb.lublin.pl> napisał w wiadomości
    > Czy w przypadku przegranej sprawy w kolegium do spraw wykroczen (sady
    > grodzkie) za nieprawidlowe parkowanie informacja o tym fakcie idzie do
> [...]

    Jest to obecnie Krajowy Rejestr Karny, zawiera tylko skazania
    za przestępstwa, poszukiwania listami gończymi, warunkowe
    umorzenia, kartotekę nieletnich sprawców czynów karalnych.

    Tak więc kara za wykroczenie nie znajdzie się tam.

  • 4. Data: 2002-08-07 00:19:03
    Od: "Robert Walczak" <r...@N...poczta.gazeta.pl>

    Oj przeczytaj dokładnie ustawę o Krajowym Rejestrze Karnym! W rejestrze
    znajdują się również skazania za wykroczenia ale tylko na karę aresztu.
    pozdr

  • 5. Data: 2002-08-08 15:33:06
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Robert Walczak" <r...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aipp1n$8ik$1@news.gazeta.pl...
    > Oj przeczytaj dokładnie ustawę o Krajowym Rejestrze Karnym! W rejestrze
    > znajdują się również skazania za wykroczenia ale tylko na karę aresztu.
    > pozdr

    Ale za nieprawidłowe parkowanie nie jest przwidziana
    kara aresztu.

  • 6. Data: 2002-08-08 18:26:25
    Od: "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert Walczak" <r...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:aipp1n$8ik$1@news.gazeta.pl...
    > >

    > Ale za nieprawidłowe parkowanie nie jest przwidziana
    > kara aresztu.

    a cos w zawieszeniu, bez sadu, ale prokurator?

  • 7. Data: 2002-08-08 20:45:18
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości

    > a cos w zawieszeniu, bez sadu, ale prokurator?

    Kodeks wykroczeń:
    Art. 92. § 1. Kto nie stosuje się do znaku lub sygnału drogowego
    albo do sygnału lub polecenia osoby uprawnionej do kierowania ruchem
    lub do kontroli ruchu drogowego,
    podlega karze grzywny albo karze nagany.

    Njaczęściej - mandat.
    W przypadku odmowy przyjęcia mandatu - sprawa w sądzie
    (oskarża policja nie prokurator) i grzywna.
    Grzywny się nie zawiesza.

  • 8. Data: 2002-08-08 21:01:09
    Od: "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl>

    > (oskarża policja nie prokurator) i grzywna.
    > Grzywny się nie zawiesza.

    sorki, dotyczy innej sprawy, nie mandatu