  • 1. Data: 2002-08-06 08:28:24
    Temat: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz)

    witam

    dajcie juz czlowiekowie spokoj !!! :O)

    bo moze popelni z nerw jakies glupstwo i bedzie klopot z zamowieniem
    zapakowanej trumny (bez rys) ... ech ludzie

    ps. a swoją drogą ma święte prawo dostać to co kupił ( tylko kto wie co On
    kupił i co dostał...)

    :: Sławomir Obrzezgiewicz - pozdrawiam ::
    :: http://www.kwpi.prv.pl
    :: mailto:e...@h...pl

  • 2. Data: 2002-08-06 10:44:59
    Od: <d...@w...pl>

    Mysle, Panie Slawomirze, ze uwazne przeczytanie mojego pierwszego posta w
    zupelnosci rozwieje Pana watpliwosci. Uwazam sie za czlowieka wyrazajacego sie
    logicznie i jasno. Sytuacje opisalem bardzo dokladnie, a to, ze znalazlo sie
    kilku idiotow ktorzy postanowili obrocic mojego posta w zart i zrobic ze mnie
    durnia to typowe dla Polakow.

    Mam nadzieje, ze powstrzyma sie Pan od kolejnych komentarzy z trumna w roli
    glownej i odpusci sobie te rysy bo wystarczy przeczytac moje posty w ktorych
    tlumacze jak krowie na miedzy jak sie sprawa miala.

    Ostatecznie jest to grupa na ktorej mozna chyba oczekiwac pomocy i porad ew.
    pomoc ludziom w tego typu sprawach. Glupkowate wysmiewanie sie w stylu np. Hani
    swiadczy o braku kultury i bezdennej glupocie postujacego.

    Pozwolilem sobie, dla porowniania, wyslac podobne zapytanie na szwedzka grupe.
    Odpowiedzialo w ciagu godziny 20 pare osob. I wszystkie posty byly rzeczowe,
    normalne i konkretne. Jakos do ludzi z klasa doskonale dociera na czym polega
    problem.

    Zgodnie z tamtejszymi przepisami kierownik dzialu AGD w Geancie juz nie bylby
    kierownikiem. To zgodna opinia Szwedow. Natomiast zgodna opinia Polakow jest
    taka, ze ja mam garba i sie czepiam. Drobna roznica, nieprawdaz?

    Pozdrawiam serdecznie i licze na jakis sensowny Pana komentarz o ile ma Pan
    ochote zajac konkretne stanowisko w tej sprawie, po uprzednim zapoznaniu sie z
    faktami ktore przedstawilem zamiast zagladac w przekrecone o 180 stopni fakty
    Hani ktora jak sadze po prostu pracuje w Geancie i trudno sie bylo obiektywnej
    opinii spodziewac, aczkolwiek szkoda.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-08-06 11:51:53
    Od: "Maciek" <m...@i...net.pl>

    Użytkownik <d...@w...pl> napisał:

    [ciach]

    > ...... Sytuacje opisalem bardzo dokladnie, a to, ze znalazlo sie
    > kilku idiotow ktorzy postanowili obrocic mojego posta w zart
    > i zrobic ze mnie durnia to typowe dla Polakow.

    Popieram Pana w pelni. Dla mnie bylo wszystko jasne od poczatku
    watku (znam sie troche na tym).
    Niekoniecznie jednak trzeba uogolniac na wszystkich Polakow.
    Osoba o ktorej Pan pisze, czesto zabiera glos w innych sprawach
    i rowniez nie ma nic sensownego do powiedzenia.
    .... Moze maz rzucil ? kompleksy ? nie osiaga czegos tam ?
    tak sie wlasnie moze objawiac u tego typu osobnikow.
    Jest na to dobra rada - nie karmic odpowiedziami bo to zer
    i byc moze jedyne spelnienie .....
    Milego dnia ...
    --
    Maciek

  • 4. Data: 2002-08-06 12:12:36
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    > .... Moze maz rzucil ? kompleksy ? nie osiaga czegos tam ?
    > tak sie wlasnie moze objawiac u tego typu osobnikow.

    Rozumiem ze to z autopsji?:-)) zastanawia mnie tylko ten "mąż":-)) Ale
    jestem tolerancyjna wiec mi to nie przeszkadza:-)))

    HaNkA ToLeRaNcYjNa

  • 5. Data: 2002-08-06 14:48:22
    Od: "Piotr Wojcicki" <g...@w...net>

> [...]
    jest
    > taka, ze ja mam garba i sie czepiam. Drobna roznica, nieprawdaz?

    Nie jestem prawnikiem i nie ma wiele do powiedzenia o sprawie od strony
    prawnej, ale od poczatku dziwie sie opini ludzi, ktorzy uwazaja
    ze Geant w tym przypadku nie jest winny.
    Uwazam ze powinienes dochodzic swoich
    praw i masz calkowita racje.

    Piotr Wójcicki

  • 6. Data: 2002-08-06 15:31:08
    Od: "bitro" <b...@N...spam.2com.pl>

    Pisal Piotr Wojcicki w wiadomosci news:cinoia.76u.ln@213.77.145.13 :

> [...]
    > strony prawnej, ale od poczatku dziwie sie opini ludzi, ktorzy uwazaja
    > ze Geant w tym przypadku nie jest winny.

    przekonanie o racji nie jest tozsame z mozliwoscia wykazania ze sie ja ma, w
    przypadku dociekania roszczen przed sadem trzeba miec nie tylko racje, ale i
    dowody i paragrafy po swojej stronie, brak jednego czy drugiego skazuje cie
    na niepowodzenie.
    jezeli ktos cie pobije, a ty nie bedziesz w stanie udowodnic tego, a on
    bedzie w stanie wykazac, ze to nie mialo miejsca, a wrecz przeciwnie, to ty
    mu ublizyles, a on cie nawet nie dotknal, to pomimo racji sprawe przegrasz

    --
    BITRO
    www.google.com twoim przyjacielem

  • 7. Data: 2002-08-06 17:28:34
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl>

    > przekonanie o racji nie jest tozsame z mozliwoscia wykazania ze sie ja ma...

    Po to pisze na grupe, aby sie upewnic czy mam racje a nie wysluchiwac moralow.
    To, o czym piszesz jest oczywiste. Opisalem bardziej niz dokladnie cala
    sytuacje i zenujace ale jak dotad rozumem wykazal sie tylko Piotr i jeszcze
    moze dwie osoby ktore konkretnie i skromnie skomentowaly nie znajac sie na
    prawie zbytnio. I doceniam to. Natomiast dziwi mnie cala parada glupcow z
    Hania na czele ktorzy nie majac pojecia o temacie i nie umiejac czytac tresci
    i analizowac sytuacji zabieraja glos. Az nie do wiary, ze ani jedna osoba
    znajaca sie na prawie nie wypowiedziala sie w ten czy inny sposob. Swiadczy
    to troche o przydatnosci tej grupy jak sadze.

  • 8. Data: 2002-08-06 17:33:23
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl>

    > Nie jestem prawnikiem i nie ma wiele do powiedzenia o sprawie od strony
    > prawnej, ale od poczatku dziwie sie opini ludzi, ktorzy uwazaja
    > ze Geant w tym przypadku nie jest winny.

    Bardzo dziekuje, za rzeczowe zajecie stanowiska. Ci wszyscy ludzie to
    kuchenni filozofowie ktorzy nawet tresci slowa pisanego nie potrafia
    zrozumiec a sa przewrazliwieni na punkcie swojej inteligencji czy innych
    cech. Sprawa na 100% jest do zalatwienia na moja korzysc. Mam umowe, dowod
    sprzedazy bez uwag co do zanizonego wygladu i stanu technicznego tudziez
    braku opakowania. Nie dosc ze sie spoznili z dostawa pol dnia to nawet nikt
    nie zadzwonil zeby przeprosic. To wciaz tylko taki kraj jacy ludzie w nim.
    Geant, nie Geant. Zwykli, prostaccy ludzie w krawatach. Do takich dochodze
    wnioskow. Kupic to mozna w Geancie buleczki z promocji i serek wiejski. Ale
    sprzet kupuje sie w konkretnych firmach. I teraz juz to wiem :)

  • 9. Data: 2002-08-06 17:48:13
    Od: "mic" <q...@i...pl>

    Użytkownik <d...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    [ciach! - sterta bzdur - jak zawsze]

    A może mi wyjaśnić dlaczego jesteś taki serdeczny tylko dla tych którzy
    nieświadomie i posrednio przyznają ze Geant popełnił błąd? (znamienne jest,
    ze głownie są to nie-prawnicy) Czy nie jest aby tak że chciałbyś usłyszeć że
    to Ty masz racje i nic ponad to?

    Już wiem dlaczego na Szwedzkiej grupie "odpisało" Ci tak "dużo" osób - bo
    nie umiesz Szwedzkiego :P

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 10. Data: 2002-08-06 17:49:55
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl>

    > Popieram Pana w pelni. Dla mnie bylo wszystko jasne od poczatku
    > watku (znam sie troche na tym).
    > Niekoniecznie jednak trzeba uogolniac na wszystkich Polakow.

    Przepraszam, jesli Pana urazilem. To sluszna uwaga. Prosze wybaczyc ale po
    ilus tam wymianach zdan na poziomie plebsu po prostu puscily mi troche nerwy.
    Sprawa jest istotnie oczywista tylko jak to ugryzc dalej :) To byl cel
    pisania na te grupe aczkolwiek jak widac ludzie wola robic sobie zgrywy niz
    rzeczywiscie pomagac. Do czasu kiedy sami maja problem.

    > Osoba o ktorej Pan pisze, czesto zabiera glos w innych sprawach
    > i rowniez nie ma nic sensownego do powiedzenia.

    Domyslam sie, ze jest to jakas znana tutaj wariatka komentujaca wszystko co
    popadnie i uwielbiajaca potyczki slowne. Moze ja to podnieca. Mnie jedynie
    smieszy czyjas pustosc. Gapi sie pol dnia w monitor i glupoty w brzuch wciska
    psujac sens istnienia takiej grupy.

    > ..... Moze maz rzucil ? kompleksy ? nie osiaga czegos tam ?
    > tak sie wlasnie moze objawiac u tego typu osobnikow.

    Zgadzam sie. Jakies problemy zyciowe ktore wcisnely ja pomiedzy monitor a
    sciane tudziez modem SDI z czego skwapliwie korzysta wyzywajac sie na
    ludziach ktorzy potrzebuja pomocy. No, kiedys to do niej wroci.

    > Jest na to dobra rada - nie karmic odpowiedziami bo to zer

    Wiem. Staram sie te wariatke ignorowac. Te prymitywne zagrywki na poziomie
    szczeniaka ma dosc dobrze opanowane. Smutne tylko to, ze znajduje w ludziach
    poparcie mimo iz plecie kompletne bzdury. Pani Hania Redhunter. Warto
    zapamietac. Wirtualny Postrach Grupy pl.soc.prawo :)