    From: <d...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Date: Wed, 7 Aug 2002 01:07:45 +0000 (UTC)

    I znowu opowiadasz glupoty czlowieku. No nie moge sie nadziwic gdzie masz
    honor zeby bedac tak tepym ladowac sie w nieudolne poprawianie mnie. Zdanie
    nie jest uciete w pol ale ty nie masz za grosz IQ zeby je poprawnie
    zrozumiec. Po drugie zdania to sie akurat od "a wiec" nie zaczyna. Natomiast
    od "wiec" juz mozna. Idz poczytaj podstawy zanim sie zabierzesz za
    komentowanie bo znowu cos ci nie wyszlo.

    Co do cytatu... JUZ DWUKROTNIE pisalem co mam na dowodzie sprzedazy. Czy ty
    naprawde czytac nie umiesz? Nawet w pierwszym poscie to jest jak BYK
    wszystko. Wiesz, ja juz ci dziekuje za twoje komentarze. Grosza bym ci za
    porade nie zaplacil, juz widze jaki z ciebie prawnik wyrosnie. Zenada.