  • 51. Data: 2021-11-20 15:23:26
    Temat: Re: Problem z podpisaniem karty obiegowej na uczelni
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Zauważyłeś, że wypowiedziałeś się w wątku sprzed 7 lat?

    Wcześniej nie mógł. Odsiadywał. :-)

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2021-11-20 15:56:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.11.2021 o 15:23, RadoslawF pisze:
    > Wcześniej nie mógł. Odsiadywał. :-)

    I tyle lat to w sobie dusił, że musiał? :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 53. Data: 2021-11-20 18:21:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Dlatego opisywał sprawy sprzed 7 lat :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 54. Data: 2021-11-20 19:35:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 20 listopada 2021 o 18:21:29 UTC+1 WAM napisał(a):

    > Dlatego opisywał sprawy sprzed 7 lat :)

    Wątek sprzed 14 lat.

  • 55. Data: 2022-06-08 13:50:31
    Od: Piotr Pejak <p...@g...com>

    sobota, 20 listopada 2021 o 19:35:45 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Wątek sprzed 14 lat.

    A mnie się przydało, bo właśnie szukam. Pozdrawiam z przyszłości :)