  • 1. Data: 2002-06-18 17:47:03
    Temat: :::::: Problem z Pracodawcą::::::
    Od: "Yamakasi" <m...@w...pl>

    Witam mam kilka pytan związanych z praca u nieodpowiedzialnego pracodawcy
    Pracuje w firmie która powali spada na dno przez złe zażadzainie właściciela
    ja k dotąd robiłem na pół etatu na papierze za co miałem płacone połowę ZUS
    a właściciel był happy . Niestety
    ostatnio zaczęło mu brakować pieniędzy więc zaczął obcinać wszystkim pensje
    zwalniać ludzi i zaczęły się machloje w które chce nas wrobić .Więc musimy
    się ę jakoś przed nim obronić tym bardziej że nikt z nas nie zrobił nic w
    brew prawu no mimo tego ze pracowaliśmy na cały etat a nie na pół jak było
    w umowie. Prosimy o pomoc

    1 Jeśli w miejscu pracy zaginął towar nie ważne w jaki sposób to czy ja
    osoba pracująca w tym miejscu odpowiadam za niego własnymi pieniędzmi jeślim
    nic nie podpisywałem żadnych dokumentów które by mnie do tego zobowiązywały.
    I Jeśli tak to jak się z tego wywinąć? Oraz co na to kodeks pracy

    2 czy prawdą jest to ze jeśli pracodawca nie da do podpisania miesięcznego
    wynagrodzenia to prawnie uważa się że go nie otrzymałem?

    3 Jeśli pracodawca ciągle zmienia warunki pracy bez uwzględnienia tego w
    umowie to jaki ma stosunek do tego prawo jeśli nie odpowiada mi taka praca.

    4 I jak pozbyć sie tego durnia nie zwalniając się z pracy za co nie
    otrzymam oczywiście żadnych pieniędzy ( w rachubę wchodzi jedynie zwolnienie
    przez pracodawcę).

  • 2. Data: 2002-06-19 12:26:13
    Temat: Re: :::::: Problem z Pracodawcą::::::
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Yamakasi" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    >... nieodpowiedzialnego pracodawcy

    <ciach wsio>

    > 4 I jak pozbyć sie tego durnia nie zwalniając się z pracy za co nie
    > otrzymam oczywiście żadnych pieniędzy ( w rachubę wchodzi jedynie
    zwolnienie
    > przez pracodawcę).

    Dla mnie, jak na razie post miesiąca. Powieszę sobie w pracy.
    :-)))))))