  • 1. Data: 2002-06-18 16:00:08
    Temat: komornik i mandaty
    Od: "Tommy" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy komornik ma prawo sciagniecia mandatu z 98 roku ?
    czy ja mam prawo zobaczyc za co jest ten mandat ? spytalem sie zeby pokazal
    mi za co i powiedzial mi ze jakis k34 przeciez
    to sa chyba kpiny.. ?

  • 2. Data: 2002-06-19 05:18:45
    Temat: Re: komornik i mandaty
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Tommy" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    pokazal
    > mi za co i powiedzial mi ze jakis k34 przeciez

    Jeśli Ty miałeś prawo nie zapłacić mandatu w terminie to komornik ma prawo
    nie wiedzieć za co dostałeś mandat.On ma ściągnąć sianko a reszta to nie
    jego problem.

    Leszek

  • 3. Data: 2002-06-19 08:22:31
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Tommy <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aenld7$l22$...@n...tpi.pl...

> [...]
    pokazal
    > mi za co i powiedzial mi ze jakis k34 przeciez

    Mandat drogowy? Za wykroczenie? Jezeli tak to kpiny na maxa. Nie ma prawa.
    Wykonanie grzywny orzeczonej
    mandatem sie juz przedawnilo.
    A propo to nie komornik tylko poborca skarbowy lub inny egzekutor.

    KonradG.

  • 4. Data: 2002-06-19 09:14:03
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    PT "Legislator" <g...@p...onet.pl> naskrobał(a) w

    > A propo to nie komornik tylko poborca skarbowy lub inny egzekutor.

    A komornik nie jest egzekutorem?
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153
    If you don't like the news, go out and make some.

  • 5. Data: 2002-06-19 12:56:19
    Od: "JarQ" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Wykonanie grzywny orzeczonej
    > mandatem sie juz przedawnilo.
    > A propo to nie komornik tylko poborca skarbowy lub inny egzekutor.

    A jaki jest okres przedawnienia? 2, 3 lata?

  • 6. Data: 2002-06-19 16:21:11
    Od: "Bartłomiej Jan Dziąba" <r...@s...lex.pl>

    Użytkownik "JarQ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jaki jest okres przedawnienia? 2, 3 lata?

    5 lat

  • 7. Data: 2002-06-19 16:21:26
    Od: "Bartłomiej Jan Dziąba" <r...@s...lex.pl>

    Użytkownik "JarQ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jaki jest okres przedawnienia? 2, 3 lata?

    5lat

  • 8. Data: 2002-06-19 18:16:30
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > prawa.

    > 5lat

    No wlasnie..hmmm zapomnialem ze 5 lat...wiec jakos od 98 jeszcze ten termin
    nie uplynal. nie dobrze.

    Konrad

  • 9. Data: 2002-06-19 18:17:17
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:X...@1...0.0.1.
    ..
    > PT "Legislator" <g...@p...onet.pl> naskrobał(a) w

    > A komornik nie jest egzekutorem?
    > --

    Komornik jest z KPC a egzekutor i poborca z UPA (egzekucja w administracji).

    KOnrad