  • 31. Data: 2010-08-17 10:24:18
    Temat: Re: Problem(y) w szkole
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Po prostu niektórzy nie survive egzaminu końcowego ;-)

    Zbyt łagodne ;->

  • 32. Data: 2010-08-17 11:40:58
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Drecz" <e...@g...com> napisał
    > Nie jestem fanem sportu, a w szczególności zajęć wychowania
    >fizycznego. (...)
    > Szukam sposobu na to, żeby uniknąć konieczności ćwiczenia na zajęciach
    > wychowania fizycznego. (...)
    >Nie chciałbym przedstawić swoich obiekcji Szanownej Dyrekcji placówki
    >oświatowo-wychowawczej, do której >uczestniczam chociaż sukcesywnie
    >notowałem co ciekawsze zdarzenia, które potencjalnie mogłyby zainteresować

    O co Ci na prawdę chodzi? O to, aby nie chodzić na WF wcale, nigdy, czy
    raczej o to, aby poprawiono sposób jego prowadzenia, by stał się np.
    bezpieczniejszy (czyli nie chcesz uczestniczyć w TAKICH zajęciach jak
    teraz)?
    BTW Na golfa i bilard nie masz co liczyć.

  • 33. Data: 2010-08-17 12:39:16
    Od: "Mordzia" <m...@n...eu>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek Drecz" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...

    > Mądrzy ludzie traktują ruch i umiarkowany wysiłek fizyczny za niezbędny
    > składnik rozwoju zarówno ciała jak i ducha młodego człownika.
    > Rozumiem, że prawnicy to nie ludzie, ale nie jestem rasistą i jestem
    > za obowiązkowymi zajęciami WF oraz za wakacyjnymi obozami survival
    > dla PRAWNIKÓW.
    >
    > Prawnik nie dbający o siebie przecież nie może dbać o klientów?

    Blee, ale demagogia...