  • 1. Data: 2005-05-11 03:21:28
    Temat: Prawo telekomunikacyjne
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    WItam

    szukam kogos z Krakowa kto jest biegly w zakresie Prawa telekomunikacyjnego
    i chcialby pomoc:-)

    mail: aniamh (at) eranet (kropka) pl

    --
    ania ----------------------------
    www.aem.pl GG: 1145538

  • 2. Data: 2005-05-11 06:09:27
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 11 May 2005 05:21:28 +0200, ania naskrobał(a):

    > WItam
    >
    > szukam kogos z Krakowa kto jest biegly w zakresie Prawa telekomunikacyjnego
    > i chcialby pomoc:-)
    >
    > mail: aniamh (at) eranet (kropka) pl

    hm.. niech zgadne - wypowiedzenie umowy z polkomtelem z powodu zmiany
    umowy?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-05-11 06:13:52
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 11 maj o godzinie 08:09, na pl.soc.prawo, Sebol napisał(a):

    > hm.. niech zgadne - wypowiedzenie umowy z polkomtelem z powodu zmiany
    > umowy?

    Ja bym strzelał na Erę - przynajmniej w tej chwili używa tego adresu ;)
    Albo *już* jest Era albo *jeszcze* jest Era ;)

    --
    Herbi
    11-05-2005 08:13:50

  • 4. Data: 2005-05-11 07:44:42
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Herbi"

    > Ja bym strzelał na Erę - przynajmniej w tej chwili używa tego adresu ;)
    > Albo *już* jest Era albo *jeszcze* jest Era ;)

    dwa razy pudlo

  • 5. Data: 2005-05-11 10:36:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik ania napisał:

    > dwa razy pudlo

    a ponieważ grupy dyskusyjne nie znają granic, napisz o co chodzi.

    M.

  • 6. Data: 2005-05-11 15:55:42
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek"

    > a ponieważ grupy dyskusyjne nie znają granic, napisz o co chodzi.

    sprawa bardzo skomplikowana:-(
    jak w koncu powstanie pismo to bede miala z czego skopiowac na liste...
    generalnie chodzi wolnoamerykanke tpsa w stosunku do mnie, czyli klienta,
    placacego kazdy nawet bardzo wysoki rachunek przed terminem platnosci (czyli
    klient marzenie) :-(