eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo telekomunikacyjne › Re: Prawo telekomunikacyjne
  • Data: 2006-11-13 12:39:18
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zalozmy sytuacje:

    - klient jest niezadowolony z uslug, za ktore regularnie placi - regularnie
    spada jakosc;
    - klient nie moze dodzwonic sie na infolinie operatora (czeka 30 minut i
    daje sobie spokoj);
    - i tak kilkanascie razy... ;-)
    - w koncu wkurzony pisze mail do e-boku;
    - otrzymuje w odpowiedzi markietingowe pierdzenie w stylu "zapewniamy,
    dbamy, wszystko jest w porzadku, o co ci kliencie chodzi";
    - pisze ponownie, tlumaczac jak krowie na granicy o co chodzi;
    - odpowiedz znowu w stylu "panie klient, nie zgadzamy sie z panskim odbiorem
    rzeczywistosci, dbamy, staramy sie, zapewniamy".
    - klient zaczyna sie klocic z e-bok, w koncu korespondujacego z nim
    pracownika wyzywa od czci i wiary w prywatnej korespondencji, oraz wyraza
    sie w usenecie o calosci firmy, jako o organizmie zlodziejskim, chamskim i
    pelnym debilnych pracownikow;
    - regulamin operatora zawiera zapis o mozliwosci karnego odlaczenia m. in.
    za "uporczywe lamanie netykiety", przy czym zaklada 3 stopnie mozliwych
    sankcji: ostrzezenie, 24h odciecia, 7dni odciecia. W przypadku tego
    trzeciego srodka (7 dni odciecia) jest zapis, ze "operator moze zastosowac
    od razu odciecie na 7 dni w przypadku razacego naruszania postanowien
    regulaminu mimo wielokrotnych ostrzezen".

    - operator odcina klienta na 7 dni bez ostrzezenia, po czym uparcie
    twierdzi, ze mial do tego prawo, powolujac sie na netykiete (nagrane, pismo
    o odcieciu dochodzi kilka dni pozniej - tez wymienia netykiete jako powod
    odciecia).

    Pytanie: czy operator mogl klienta odciac od razu na 7 dni? ;-) Zaznacze, ze
    podobna sytuacja miala w przypadku tego samego operatora miejsce takze w
    innych sytuacjach, u innych klientow, np. infekcja wirusowa mimo antywirusow
    i firewalla softwareowego (jakis nowy wirus), z powodu skanowania portow
    wlasnego serwera itd...

    A tak na marginesie i zupelnie bez zwiazku z powyzszym przykladem - po raz
    kolejny odradzam komukolwiek jakakolwiek stycznosc z Aster City Cable sp. z
    o.o. ;-) i oferowanym przez nich dostepem do Internetu ;-)

    Pozdrawiam,

    Andrzej


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1