eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo telekomunikacyjne › Re: Prawo telekomunikacyjne
  • Data: 2006-11-13 16:39:52
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: "Info" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Operator nie złamał prawa telekomunikacyjnego. W ustawie tej nie ma zapisu
    że nie może cię wyłączyć. Tak jak już ktoś wcześniej napisał takie sprawy
    uregulowane są w umowie abonenckiej oraz regulaminie świadczenia usług
    telekomunikacyjnych operatora.
    A zapewne operator zawarł klauzurę o możliwość zaprzestania świadczenia
    usługi w przypadku braku wpłat. To ile masz zapłacić to sam powinieneś
    wiedzieć najlepiej. Kwota musi być zawarta w umowie !!! Operator wcale nie
    musi ci udzielać takiej informacji tym bardziej mailem. Jeżeli zgubiłeś
    umowę i nie wiesz ile masz zapłacić zgłoś sie do operatora a on ci wręczy
    cennik (za darmo) .Cennik usług powinien tez być opublikowany publicznie
    więc najszybciej dowiesz się jak wejdziesz na stronę operatora

    Potwierdzenie salda :)
    Potwierdzenie salda to na koniec roku może ci operator przesłać jeżeli ma
    pełną księgowość
    Tym bardziej nie musi ci potwierdzać to mailem. Pokusił bym się nawet o
    stwierdzenie że źle by było jak by tak zrobił. Protokół pocztowy SMTP jest
    taki niedoskonały że nikt nie może mieć pewności że adresatem maila byłeś
    ty. No chyba że podpis elektroniczny posiadasz.
    Złą rzeczą jest iż operator nie poinformował cię wcześniej o braku zapłaty
    ()forma przypomnienia) ale to wcale nie zwalnia cię z obowiązku terminowej
    zapłaty. Teraz pozostaje ci tylko uregulować należność wraz z odsetkami
    Jeżeli jakość świadczonych usług jest zła należy zgłosić reklamacje
    telefonicznie bądź ustnie do protokołu w np. w biurze operatora. Można
    złożyć też pisemnie.
    Na reklamacje złożoną telefonicznie operator powinien podpowiedzieć pisemnie
    Chyba że wcześniej zadzwoni do ciebie.
    Każda reklamacja musi być rozpatrzona. Proponuję złożyć reklamację pisemną
    wtedy operator jest zobowiązany na nią pisemnie odpowiedzieć. Jeżeli
    rozpatrzenie będzie na niekorzyść wnioskodawcy wówczas abonent może złożyć
    wniosek do sądu polubownego działającego przy prezesie UKE .







Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1