  • Data: 2006-11-14 10:29:49
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma napisane że nie możę ale jest zapisane że zanim to zrobi (jeżeli jest
    > wyłączenie nie zależne od niego )musi poinformować odbiorcę.
    > Mam wrażenie że sam jesteś dostawcą internetu

    tak czytam te Twoje mejle i juz chyba przesadzasz. Najezdzasz na wszystkich,
    ktorzy Ci odpowiadaja. Nastepnym razem jak bedziesz mial problem, to sie nie
    zdziw, jak nie odpowie Ci nikt.
    A wracajac do tematu - moi przedmowcy dobrze Cie pokierowali, wskazujac
    regulamin swiadczenia uslug telekomunikacyjnych. Jesli tam sa jakies
    uregulowania zwiazane z odlaczeniem - powoluj sie na nie, bo w PT nieczego
    takiego nie znajdziesz. A jesli chcesz poszukac - patrz art.:
    - 56-80 (zakladajac w ogole, ze to co swiadczy Twoj dostawca to publicznie
    dostepna usluga telekomunikacyjna),
    - 104 - 108, ze szczegolnym uwzgledneiniem tresci ust. 1 art. 104, ktory
    stanowi, ze "do odpowiedzialności przedsiębiorców telekomunikacyjnych za
    niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi telekomunikacyjnej stosuje się
    przepisy Kodeksu cywilnego, z zastrzeżeniem ust. 2 oraz art. 107 ust. 1."
    Odsylam do przepisow KC:
    - 384 - 396,
    - 450 - 486.
    Krotko mowiac - chcesz cos zrobic "bo dostawca uslug odlaczyl Cie, a mowil co
    innego" - idz do sadu, bo Prezes UKE niewiele pomoze. Sad obawiam sie pomoze
    niewiele wiecej ;)
    EOT

    pozdrawiam
    d.