  • Data: 2012-11-06 21:40:57
    Temat: Re: Prawo spadkowe - zawiła historia ( długie )
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Pół domu.
    > Ale domu "policzonego" w ten sposób, że bierzemy do obliczeń wartość
    > parterowego domu, bez piętra.
    >
    > Zwróć uwagę, że to było postrzegane jako bulwersujące na początku
    > wątku, ale "licząc finansowo" tak właśnie jest, znaczy "niebulwersująco",
    > a nie jak wydawałoby się "niesprawiedliwie", wg tezy czyj grunt tego
    > budynek, bez wyjaśnienia kto *PŁACI* :)

    to to bedzie dla samego US z racji podatku

    jak sie siostry dogadaly, ktora ile chce dostac, to bez znaczenia jest
    jak do tej kwoty doszly.

    > *przed* działem, dobrze rozumiem?

    tak

    > PCC od dopłaty jest chyba niższy?
    > (i nie wchodzi w paradę koszt notariusza)

    tez mi tak wychodzi, ze dzial spadku wyjdzie najtaniej i faktycznie
    najlepiej ustalic dopłaty od razu przy dziale spadku, zeby sie US nie
    czepial.

    wersja ostateczna. :)