  • Data: 2015-09-23 09:42:13
    Temat: Re: Prawo pracy ;-) Co jest korzystniejsze dla pracodawcy?
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 września 2015 11:31:48 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Co jest lepsze dla pracodawcy?

    Zależy co jest robione.

    Gdybym był polską świnią, ćwokiem to korzystniejsze jest
    "pod stołem" dla usług, które są dziełami (nie "dziełami")
    autorskimi.

    Dajmy na to taki projekt graficzny zakrętki do butelek,
    slogan reklamowy, fotka, jakikolwiek pomysł itp..

    Potem z tego robi się znak firmowy, naklejki na butelki,
    reklamy i co najważniejsze sprzedaje w milionach sztuk.

    Również różne konkursy służą do zbierania różnorodnych pomysłów
    a wcale nie musi wygrać ten najlepszy.

    Andrzej.