  • Data: 2015-09-25 07:47:49
    Temat: Re: Prawo pracy ;-) Co jest korzystniejsze dla pracodawcy?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-24 17:46, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup

    > Zaraz zaraz - nie mylmy rozliczenia gotowki w kasie z generacja strat.
    > Nawet jak firma sobie rozpisze, ze jej sie 100 kg miesa zepsulo, to
    > nadal ksiegowosc ma dokument na 100kg miesa, a nie na 2000zl.
    > Teraz trzeba jakos to mieso sprzedac - czy jakiemus malemu sklepikowi
    > bez faktury, czy pracownicy sobie zabiora do domow, a w zamian zrobia
    > zrzutke.

    Jeśli z tego mięsa robisz coś więcej niż tylko sprzedajesz (masz np
    garmaż) - generować możesz więcej dokumentów. rozliczenie wtedy tak,
    żeby wyjść na swoje jest łatwiejsze. Ogólnie im więcej miejsc, gdzie nie
    można do końca wymierzyć powodują, że można jakieś pieniądze
    wygenerować. I firmy generują, ale raczej nie na płacenie pod stołem, bo
    im wieksza firma, tym mniej się chce jej kombinować w ten sposób, a na
    róznego rodzaju "prezenty" na przychylność w jakis sprawach.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl