  • 1. Data: 2007-01-01 18:39:07
    Temat: Prawo najmu i dział spadku (PILNE).
    Od: Andrzej <n...@i...cy>

    Witajcie!
    Czy prawo najmu do mieszkania komunalnego, które odziedziczyłem wraz z
    rodzeństwem wchodzi w dział spadku po zmarłych rodzicach i czy sąd ma prawo
    wyłączyć prawo najmu spod działu spadku?
    Pozdrawiam.
    --
    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #

  • 2. Data: 2007-01-01 20:25:19
    Temat: Re: Prawo najmu i dział spadku (PILNE).
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Andrzej napisał(a):
    > Czy prawo najmu do mieszkania komunalnego, które odziedziczyłem wraz z
    > rodzeństwem wchodzi w dział spadku po zmarłych rodzicach i czy sąd ma prawo
    > wyłączyć prawo najmu spod działu spadku?

    najmu się nie dziedziczy

    KG

  • 3. Data: 2007-01-01 21:13:01
    Od: Andrzej <n...@i...cy>

    Dnia Mon, 01 Jan 2007 21:25:19 +0100, kam napisał(a):

    > najmu się nie dziedziczy

    Prawo najmu jest dziedziczone - art. 691 k.c. - moje pytanie było inne...

    --
    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #

  • 4. Data: 2007-01-01 21:37:26
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Andrzej napisał(a):
    > Prawo najmu jest dziedziczone - art. 691 k.c. - moje pytanie było inne...

    To nie jest dziedziczenie, a przeciwnie - właśnie ten przepis stanowi o
    tym że najem nie wchodzi w skład spadku.
    Więc jak go dzielić w dziale spadku?

    KG