  • 1. Data: 2007-01-01 17:28:39
    Temat: Wezwanie na wizje
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Kilka dni temu dostałem wezwanie na wizje w sprawie która mnie nie dotyczy a
    w której jestem oskarżony o nadbudowanie ogrodzenia.

    Nadmieniam iż żadnego ogrodzenia nie nadbudowywałem

    Z informacji znajdujących sie na wezwaniu wynika jasno że mam prawo do
    wglądu w dokumentacje w sprawie wizji.

    Zapewne ktoś doniusł do Urzędu na mnie jednak urzędnik nie zweryfikował tego
    przed wysłaniem zawiadomienia.

    1 Chciałbym zaskarżyć urzędnika który wysłał to zawiadomienie o
    niekompetencje - czy moge jeśli tak na jakiej podstawie i co jeszcze moge mu
    zarzucić?

    2 Po wyciągnięciu dokumentacji w sprawie wizji moge zaskarżyć również osobe
    która wniosła takie zawiadomienie do urzędu o zniesławienie i naruszenie
    miru domowego jeśli tak to czy powinienem to uczynić od razu czy dopiero po
    wizjii ?

    Nie chce wyjść na pieniacza ale nie poraz pierwszy ktoś rzyczliwy kopie
    podemną dołki i zakażdym razem mu to nie wychodzi jednak chciałbym zakończyć
    to raz na zawsze.

    Dziękuje za pomoc

    Szczęśliwego Nowego Roku

  • 2. Data: 2007-01-01 18:49:50
    Temat: Re: Wezwanie na wizje
    Od: "boguslaw" <b...@a...edu.pl>

    Piotr napisał(a):
> [...]
    > podemną dołki i zakażdym razem mu to nie wychodzi jednak chciałbym zakończyć

    wyglada na to,z e ow urzednik wlasnie chce zweryfokowac wraz z toba to
    doniesienie..
    a donoszacym jest oczywiscie "rzyczliwy"

  • 3. Data: 2007-01-01 23:48:05
    Od: "lolka" <l...@b...pl>

    Piotr napisał(a):
    > Witam serdecznie
    >
    > Kilka dni temu dostałem wezwanie na wizje w sprawie która mnie nie dotyczy a
    > w której jestem oskarżony o nadbudowanie ogrodzenia.
    >
    > Nadmieniam iż żadnego ogrodzenia nie nadbudowywałem

    A na pl.misc.budowanie piszesz, że nadbudowywałeś :P

    --
    *lolka*