    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo autorskie - pytanie
    Date: Sat, 01 May 2004 15:22:16 +0200

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 1. maja 2004 09:58 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Gotfryd Smolik news:

    > Moment. On ma prawo do podania SWOICH danych, a nie tego komu
    > przysługują prawa majątkowe :) !

    Czyli sie uważosz, że kożdy z programistów np. Microsoftu mo podać swoje
    dane w systemie czy tyż na ich wuwie? A jo, jak żech pracowoł przy
    programie X w przedsiębiorstwie Y, też żech mioł dodać moje dane?

    Wydowo mi się, że powinno być tak, że co je robione w czasie pracy, to jest
    własność zakładu pracy i tyla.

    > Jakiej szkody ??
    > A pokaż tę szkodę :) tak żeby sąd ją uznał.

    No powiedzmy, że jest firma X, mająca w ofercie strony WWW. I pracownik
    podpisuje je swoimi danymi. Potencjalny klient przylezie bezpośrednio do
    pracownika, a nie do firmy. A jak pracownik przestanie pracować i założy
    sie swojo firma? Nojpierw wyrobił sobie nazwisko na plecach firmy X, a
    potem zbiero śmietanka som.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)