  • 1. Data: 2006-01-08 14:25:13
    Temat: Prawo autorskie
    Od: "Barnaba" <koza35@łodwa.peel>

    Dzisiaj dostałem takiego maila:

    Dzien dobry

    Ze wzgledu na naruszenie praw autorskich opublikowanej przez Pana na swojej
    stronie internetowej http://barnaba.com.pl/
    (http://www.icpnet.pl/%7Ebarnaba/L3bie/mapa.htm) mapy Bieszczadow
    Wydawnictwa Ruthenus dostepnej pod adresem
    http://www.bieszczady.pl/?catID=241 prosimy o natychmiastowe usuniecie z
    Panskiej strony w/w mapy.

    Zarowno serwis Bieszczczady.pl jak i w/w Wydawnictwo nie wyraza zgody na
    jej publikacje na Panskiej stronie internetowej z zastosowaniem tagow
    iframe ani innych technik konstrukcji wirtyn internetowych to
    umozliwiajacych.

    W przypadu braku reakcji w przeciagu 7 dni od daty otrzymania niniejszej
    korespondencji, zostana podjete odpowiednie kroki w celu wyegzekwowania
    przyslugujacych nam praw, a na stronach Bieszczady.pl zostanie zamieszczona
    stosowna informacja z podaniem adresu Panskiej witryny internetowej.

    Przypominamy, ze wszelkie materialy publikowane na stronach serwisu
    Bieszczady.pl chronione sa prawem a ich dalsza publikacja (np. pobranych
    grafik, tekstow, czy tez innych materialow) wymaga odpowiedniej zgody -
    autoryzacji.

    Informacje otrzymuja:

    1. Wydawnictwo Ruthenus
    2. Uslugodawca internetowy ........

    Tak wię zastanawiam. Faktycznie na stronie jest link do mapy, jednak jest to
    dla mnie nie zrozumiałem
    1. Na mojej stronie jest link do pliku umieszczonego, i udostępnianego za
    darmo na stronie bieszczady.pl
    2. Nie pobieram za to żadnych opłat ani niczego.

    Jak wybrnąć z tej sytuacji?

  • 2. Data: 2006-01-08 14:52:08
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: prze <l...@a...va>

    Barnaba wrote:
> [...]
    > dla mnie nie zrozumia?em
    > 1. Na mojej stronie jest link do pliku umieszczonego, i udost?pnianego za

    ale ten link otwiera sie jako czesci Twojej strony a nie cudzej. Trudno
    to nazwac linkiem.

  • 3. Data: 2006-01-08 14:54:37
    Od: ZauraK <n...@n...none>

    Barnaba napisał(a):
    <ciach>
> [...]
    > darmo na stronie bieszczady.pl
    > 2. Nie pobieram za to żadnych opłat ani niczego.

    Usunąć mapę ze swojej strony.
    1. Nie umieściłeś żadnego linku do mapy, tylko mapę. Link do mapy to
    byłby wtedy gdybyś pod odnośnik 'mapa' przypisał np. adres
    http://www.bieszczady.pl/?catID=241
    2. A co Ty na to:
    "Nieautoryzowana publikacja fragmentów lub całości prezentowanych na
    stronach Bieszczady.pl podkładów mapowych jest łamaniem praw autorskich.

    all rights reserved to: Wydawnictwo Ruthenus/Rafał Barski (C) 2006 &
    www.bieszczady.pl/Stanisław Strzyżewski (C) 2005"

    Tekst widniejący pod mapą na stronie bieszczady.pl

    ZauraK
    który może sie mylić

  • 4. Data: 2006-01-08 15:20:33
    Od: "Cyberix" <c...@i...pl>

    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,3636

  • 5. Data: 2006-01-08 15:41:21
    Od: "Barnaba" <koza35@łodwa.peel>

    fiu fiu, dzięki za tego linka.

  • 6. Data: 2006-01-08 23:32:43
    Od: ZauraK <n...@n...none>

    Cyberix napisał(a):

    > http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,3636

    A ja nie mogę otworzyć tego linka :-(
    ZauraK

  • 7. Data: 2006-01-09 18:14:08
    Od: "Cyberix" <c...@i...pl>

    Użytkownik "ZauraK" <n...@n...none> napisał w wiadomości
    > A ja nie mogę otworzyć tego linka :-(
    Nie klikaj na linku tylko wklej go w przeglądarkę (wpisz)

  • 8. Data: 2006-01-09 18:52:50
    Od: ZauraK <n...@n...none>

    Cyberix napisał(a):

    > Nie klikaj na linku tylko wklej go w przeglądarkę (wpisz)
    Teraz działa. Że też sam nie pomyślałem (lenistwo nie zna granic ;-P )
    ZauraK