  • 1. Data: 2006-01-08 14:15:41
    Temat: Wyrok SN
    Od: "endi" <s...@g...pl>

    Witam , gdzie można znaleźć wyrok SN bodaj z 24-06-2004 III CK 107/03
    Podrawiam E.

  • 2. Data: 2006-01-08 14:47:48
    Temat: Re: Wyrok SN
    Od: prze <l...@a...va>

    endi wrote:

    > Witam , gdzie można znaleźć wyrok SN bodaj z 24-06-2004 III CK 107/03
    > Podrawiam E.

    Wyroki SN sa tajne poiniewaz prezesem SN jest kryminalista obawiajacy
    sie publicznej kontroli wyrokow "niezawislych" sadow (patrz: Sokolowski).

  • 3. Data: 2006-01-08 15:13:32
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    www.sn.pl tajne mowisz?

  • 4. Data: 2006-01-08 15:19:16
    Od: prze <l...@a...va>

    Przemek R... wrote:

    > U?ytkownik "prze" <l...@a...va> napisa? w wiadomo?ci

    > www.sn.pl tajne mowisz?

    Znajdz tam link do politycznego wyroku na Sokolowskiego w wykonaniu
    kryminalisty Gardockiego, to pogadamy.

  • 5. Data: 2006-01-08 15:45:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Znajdz tam link do politycznego wyroku na Sokolowskiego w wykonaniu
    > kryminalisty Gardockiego, to pogadamy.

    wiesz ze w stanach za takie oszcerstwa mzoesz bardzo wyoskie odszkodowanie
    zaplacic?
    Pomysl o rodzinie przy bezsesnownym wrzucaniu do prawie kazdego posta
    informacji
    o Gardockim bo niedlugo twoje dzieci przez twa glupote moga nie miec czego
    do pyska wlozyc.
    Juz minister zdrowai na dzien dzisiejszy moze ci sie dobrac do dupy po tym
    jak nieslusznie
    - jak sie okazalo po poscie scream - oskarzyles go o zlodziejstwo. Mam
    nadzieje ze zostal o tym poinformowany

    P.

  • 6. Data: 2006-01-08 15:56:05
    Od: prze <l...@a...va>

    Przemek R... wrote:

    > wiesz ze w stanach za takie oszcerstwa mzoesz bardzo wyoskie odszkodowanie
    > zaplacic?

    rotfl

    Nie, nie wiem. Wiem natomiast kto to osoba publiczna.

    public official

    specif

    a person holding a public office the nature of which requires that in
    order for the person to prevail in a defamation action he or she must
    show _actual_ _malice_ on the part of the defendant

    (compare public figure)

    Merriam-Webster's Dictionary of Law

    Jak widac nasmiewanie sie z politycznego kurestwa pana prezesa SN nie
    kwalifikuje sie jako actual malice.

    > Pomysl o rodzinie przy bezsesnownym wrzucaniu do prawie kazdego posta
    > informacji
    > o Gardockim bo niedlugo twoje dzieci przez twa glupote moga nie miec czego
    > do pyska wlozyc.

    Ze niby Gardocki jest sredniowiecznym feudalem i klatwe na mnie rzuci?

> [...]
    > jak nieslusznie
    > - jak sie okazalo po poscie scream - oskarzyles go o zlodziejstwo. Mam

    Kiedy kto oskarzal o zlodziejstwo? Jest co prawda typowym rabusiem
    publicznych pieniedzy, ale jak widac jest mowa o publicznych
    pieniadzach, wiec mamy prawo pofolgowac sobie na tym alkoholiku.

  • 7. Data: 2006-01-08 15:58:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > (compare public figure)
    >
    > Merriam-Webster's Dictionary of Law
    >

    > Jak widac nasmiewanie sie z politycznego kurestwa pana prezesa SN nie

    to nie jest nasmiewanie tylko pomowienie

    > Kiedy kto oskarzal o zlodziejstwo?

    ty kiedy omentowales jesgo oswiadczenie majatkowe

  • 8. Data: 2006-01-08 21:05:48
    Od: "Endi" <s...@g...pl>

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisał
    (a):

    > to nie jest nasmiewanie tylko pomowienie

    > ty kiedy omentowales jesgo oswiadczenie majatkowe
    >
    > Oj coś koledzy "biją pianę" szkoda że nie na mój temat.
    Podz . End

  • 9. Data: 2006-01-08 21:33:42
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dprc32$l7e$1@inews.gazeta.pl...

    > <cut> minister zdrowai na dzien dzisiejszy moze ci sie dobrac do dupy
    <cut>

    czy moze mowisz o tym ministrze zdrowia, ktory ma powazne problemy
    alkoholowe?

    --
    pozdro
    ape

  • 10. Data: 2006-01-09 10:59:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > czy moze mowisz o tym ministrze zdrowia, ktory ma powazne problemy
    > alkoholowe?

    a co ma do rzeczy czy ma poblem alkoholowy? To jzu pic nie mozna?

    P.