eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo TK (PO) : Dobro nieletniego ważniejsze od dobra pokrzywdzonego [apelacja] › Re: Prawo TK (PO) : Dobro nieletniego ważniejsze od dobra pokrzywdzonego [apelacja]
    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo TK (PO) : Dobro nieletniego ważniejsze od dobra pokrzywdzonego
    [apelacja]
    Date: Thu, 30 Jun 2016 17:06:46 +0900

    On 06/30/2016 04:06 PM, A. Filip wrote:
    > Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> pisze:
    >> On 06/30/2016 03:56 PM, A. Filip wrote:
    >>> https://news.google.com/news/story?ncl=depUunlZ3_4H9
    fMaknv6rkdRfh5xM&ned=pl_pl&

    >>> http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tk-brak-apelacji-w-sp
    rawach-nieletnich-zgodny-z-konstytucja/217sn6

    > I ty do [...] myślisz że pokrzywdzony zawsze uzna że prokurator
    > "wystarczająco" reprezentuje *jego* interes prawny? Ja w ciemno
    > zakładam że nie jest tak w _znaczącej_ ilości/mniejszości przypadków.

    Dalej jeszcze jest:

    Pokrzywdzony czynem karalnym nieletniego lub zachowaniem
    nieletniego świadczącym o jego demoralizacji może również
    realizować swoje uprawnienia w postępowaniu cywilnym -
    podkreślono.

    No ale wtedy trzeba by przeczytać trochę więcej niż sam tytuł :)

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com