    From: "Jacek" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo Spółdzielcze
    Date: Fri, 11 Jan 2002 00:57:09 +0100

    Użytkownik "Marek" <m...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:a1kvok$o0i$1@pingwin.acn.pl...
    > Witam
    >
    > Czy prawo Spółdzielcze po ostatnich zmianach wniosło może takie zmiany, o
    > których zostałem poinformowany w Spółdzielni przez księgową:
    > 1. nowe prawo uchyla wszystkie Statuty Spółdzielni, tzn, to co było do tej
    > pory w Statucie jest już nieważne i egzekwowane jest prawo zawarte w
    > nowelizacji (chyba jakaś bzdura, co najwyżej niektóre punkty?)

    Zgadza sie - bzdura.
    Nowa ustawa spowoduje jedynie pewne
    modyfikacje i dostosowania statutow do niej.

    > 2. wszelkiego rodzaju zwroty są dokonywane dopiero po wybudowaniu całego
    > mieszkania i rozliczeniu całkowitym całości inwestycji i zwracane są
    > pieniądze, w przeliczeniu do tej wartości ?? (jeśli wniosłem wkład i
    > wycofałem się na początku inwestycji , to teraz niby trzeba czekać, rok
    albo
    > dwa na końcowe rozliczenie inwestycji i wtedy się może okazać, że zwrócą
    mi
    > nie całość, tylko część wkładu???)

    Popros o odpis Statutu - Spoldzielnia ma Ci go obowiazek wydac.
    To jakas paranoja. Taki zapis moze odnosic sie do osob, ktore
    otrzymaja lokale. Rozliczenie jest dwuetapowe. I albo
    otrzymaja zwrot nadplaty, albo beda musialy doplacic do
    wysokosci kosztow rzeczywiscie poniesionych przez S-nie.
    W zadnym wypadku nie dotyczy to Ciebie.
    A czy w ogole zawarles umowe na przydzial ????

    pzdr.
    Jacek