  • Data: 2002-01-10 21:08:53
    Temat: Prawo Spółdzielcze
    Od: "Marek" <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy prawo Spółdzielcze po ostatnich zmianach wniosło może takie zmiany, o
    których zostałem poinformowany w Spółdzielni przez księgową:
    1. nowe prawo uchyla wszystkie Statuty Spółdzielni, tzn, to co było do tej
    pory w Statucie jest już nieważne i egzekwowane jest prawo zawarte w
    nowelizacji (chyba jakaś bzdura, co najwyżej niektóre punkty?)
    2. wszelkiego rodzaju zwroty są dokonywane dopiero po wybudowaniu całego
    mieszkania i rozliczeniu całkowitym całości inwestycji i zwracane są
    pieniądze, w przeliczeniu do tej wartości ?? (jeśli wniosłem wkład i
    wycofałem się na początku inwestycji , to teraz niby trzeba czekać, rok albo
    dwa na końcowe rozliczenie inwestycji i wtedy się może okazać, że zwrócą mi
    nie całość, tylko część wkładu???)