  • 191. Data: 2019-01-27 12:43:54
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: n...@o...pl

    w <5c4cb2ec$0$487$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Wypadek - z założenia - jest czymś wypadkowym. Jakby był celowym, to by
    > nie był wypadkiem. W Twoim rozumowaniu nie ma zatem żadnej logiki.

    Wojna też jest wypadkiem?

  • 192. Data: 2019-01-27 14:20:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-01-19 o 12:43, n...@o...pl pisze:
    > w <5c4cb2ec$0$487$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik

    > Wojna też jest wypadkiem?

    Nie - i co z tego? Odniołem sie do zacytowanego przez Ciebie fragmentu.

  • 193. Data: 2019-01-27 18:37:01
    Od: n...@o...pl

    w <5c4db034$0$494$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Nie - i co z tego? Odniołem sie do zacytowanego przez Ciebie fragmentu.

    Odniosłeś się do fragmentu fragmentu.
    Czyli za wojnami też stoją dziennikarze?
    Za morderstwami chyba także, ciężko to nazwać przypadkiem.

  • 194. Data: 2019-01-27 18:54:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-01-19 o 18:37, n...@o...pl pisze:

    > Odniosłeś się do fragmentu fragmentu.
    > Czyli za wojnami też stoją dziennikarze?
    > Za morderstwami chyba także, ciężko to nazwać przypadkiem.

    Skąd Ty wpadasz na takie wnioskowania? Przecież tego nawet sie
    skomentować nie da. To tak, jakby z jakimś skopanym botem dyskutować.
    Skopanym udzielającym odpowiedzi poprzez wylosowanie z jakiejś listy
    odpowiedzi niezależnie od tego, na co odpowiada.

  • 195. Data: 2019-01-28 14:24:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 25 Jan 2019 16:59:40 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Od czasów Holmesa przyjmuje się, że na winnego należy typować tego, kto
    > ma interes w popełnieniu przestępstwa. Jaki interes mieli uczestnicy
    > urodzin?

    Skąd mam wiedzieć, dlaczego niektórym ludziom sprawia przyjemność
    popisywanie swym pustogłowiem; nie jestem psychiatrą.

    Jaki interes mieli uczestnicy miesięcznic smoleńskich, kiedy stali na
    deszczu albo mrozie i słuchali wynurzeń Człowieka z Drabinką?
    Zaraz wykażesz, że do Warszawy zwozili ich dziennikarze TVN, żeby mieli o
    czym pisać.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 196. Data: 2019-01-28 14:31:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 26 Jan 2019 18:16:27 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Czyli do każdego przypadku potrafisz dopasować odpowiednią bajeczkę, aby tylko
    > teza się zgadzała.

    W sprawie Stachowiaka Robert zalecił reszcie świata opieranie się wyłącznie
    na aktach; wszelkie inne źródła były kompletnie niewiarygodne.
    Urodziny Hitlera z kolei były prowokacją TVN, bo R.T. może sobie wyobrazić,
    że tak było.
    Od razu widać, że mamy do czynienia z profesjonalistą, który jest w stanie
    udowodnić wszystko, o czym tylko można zamarzyć.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 197. Data: 2019-01-28 14:38:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 25 Jan 2019 17:09:12 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    /vd17ukzrTbM%5B1-25%5D

    > Tam jest kilka moich wypowiedzi. Czy mógłbyś przybliżyć na podstawie
    > której odniosłeś wrażenie, że jestem przyjacielem Jackiewicza?

    Cieszę się, że odzyskałeś pamięć, bo Alhzaimer nadchodzi niepostrzeżenie i
    czasem bywa za późno, żeby cos zaradzić.

    Co do podstaw, na jakiej twierdzisz, że nazwałem Cię "przyjacielem
    Jackiewicza"?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 198. Data: 2019-01-28 20:58:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-01-19 o 14:24, Olin pisze:

> [...]
    > deszczu albo mrozie i słuchali wynurzeń Człowieka z Drabinką?
    > Zaraz wykażesz, że do Warszawy zwozili ich dziennikarze TVN, żeby mieli o

    Nigdy nie potrafiłem zrozumieć, po co przypisywano temu taką wagę. Gdyby
    nie rozpętywanie dzikich afer tym spacerom, to by pewnie nikt o nich nie
    wiedział. Pospacerowaliby i byłoby koniec. Ta cała ochrona i zadyma była
    wynikiem tego, że próbowano ich powstrzymać, a oni sie uparli mimo
    wszytko chodzić.

  • 199. Data: 2019-01-28 21:02:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-01-19 o 14:31, Olin pisze:

> [...]
    > Od razu widać, że mamy do czynienia z profesjonalistą, który jest w stanie
    > udowodnić wszystko, o czym tylko można zamarzyć.

    Zwłaszcza Tobie, bo nawet nie starasz się zrozumieć, co czytasz.

  • 200. Data: 2019-01-28 21:19:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > wiedział. Pospacerowaliby i byłoby koniec. Ta cała ochrona i zadyma była
    > wynikiem tego, że próbowano ich powstrzymać, a oni sie uparli mimo

    Oczywiście - plac Piłsudskiego też przerobili na poligon tylko dlatego,
    że warszawiacy po dobroci nie chcieli oddać. Przecież by tam tylko kilka
    pomników postawili, może mauzoleum zbudowali. No i świnie nie chciały
    trasy łazienkowskiej na aleje naczelnego awiatora oddać. W sumie to
    trochę jak z tymi Polakami i korytarzem - uparli się i przez nich wojna
    była.

    Shrek