  • 181. Data: 2019-01-25 22:10:06
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jaki jest związek śmierci Adamowicza z materiałem o urodzinach Hitlera?

    Bezpośrenio niewielki, ale nie do tego się odnosiłem , a do
    stwiedzienia, że na winnego należy typować, kto ma interes w popełnieniu
    przestępstwa. To oczywiście prawda, tylko w ograniczonym zakresie. I tu
    jest jednak pewien związek między zabójstwem Adamowicza i urodzinami
    hitlera - przytoczona przez ciebie prawda nie działa w tym zakresie.

    PS - powiedz proszę, że nie robisz w dochodzeniówce.

    Shrek

  • 182. Data: 2019-01-25 23:00:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-01-19 o 22:10, Shrek pisze:

    > Bezpośrenio niewielki

    To po co w tym wątku o tym piszesz?

  • 183. Data: 2019-01-26 00:12:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-25, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > To że bez dziennikarzy wony były i będą nie znaczy że żadna wojna nie
    > wybuchła przez dziennikarzy :-)

    Koncept spopularyzowany "Bondem" Tomorrow never dies.

    --
    Marcin

  • 184. Data: 2019-01-26 08:17:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To po co w tym wątku o tym piszesz?

    Po to co wyciąłeś.

    Shrek

  • 185. Data: 2019-01-26 17:54:09
    Od: b...@g...com

    użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
    > Hint - etyka.

    Ta i tort z wafelków i przebieranie się w mundurki i jakaś
    głupia swastyka plus replika granatów. Taki duży a dajesz się robić
    w trąbę.

  • 186. Data: 2019-01-26 18:00:13
    Od: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2019 14:18:21 UTC+1 użytkownik Olin napisał:

    > Robert niezawodnie wykaże winę pismaków, przy okazji odprawiając nad nimi
    > rutynowe egzorcyzmy.

    Kto podstawił malowanego murzyna na marszu niepodległości?
    Kto kopał demonstrantów? Toć policjant robiący za agresywnego demonstranta.
    Kto podstawił Hadacza pod krzyżem aby robił za żarliwego katola?
    Kto podrzucał butelki po piwie na śmietniku aby oczernić ludków na ŚDM?

    Twoi fumfle niestety mają takie metody jakie mają, gdyby nie internet
    to dalej by obowiązywała wersja twoich mentorów, a tak? Sprawa
    za sprawą się rypie, czasem po dniu, a czasem po 5 latach jak z Hadaczem.
    Szambo wybija. Niestety nie wiemy ile tych ustawek było.

  • 187. Data: 2019-01-26 18:15:03
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > To że bez dziennikarzy wony były i będą nie znaczy że żadna wojna nie
    > wybuchła przez dziennikarzy :-)

    Dlaczego? Kieruję się logiką R. Tomasika.
    Jaki interes mają ofiary wypadków? Żaden.
    Największy mają dziennikarze, no i producenci samochodów.
    Wniosek jest oczywisty :)

  • 188. Data: 2019-01-26 18:16:27
    Od: n...@o...pl

    w <5c4b72ed$0$482$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Nie.Jak chcesz sobie o Adamowiczu podyskutować, to sobie załóż wątek, a
    > nie mieszaj z braku argumentów w wątku o Urodzinach Hitlera, o się
    > flejmy robią.

    Czyli do każdego przypadku potrafisz dopasować odpowiednią bajeczkę, aby tylko
    teza się zgadzała.

  • 189. Data: 2019-01-26 20:20:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-01-19 o 18:15, n...@o...pl pisze:

    > Dlaczego? Kieruję się logiką R. Tomasika.
    > Jaki interes mają ofiary wypadków? Żaden.
    > Największy mają dziennikarze, no i producenci samochodów.
    > Wniosek jest oczywisty :)

    Wypadek - z założenia - jest czymś wypadkowym. Jakby był celowym, to by
    nie był wypadkiem. W Twoim rozumowaniu nie ma zatem żadnej logiki.

  • 190. Data: 2019-01-26 21:00:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2019 o 18:15, n...@o...pl pisze:

    > Dlaczego? Kieruję się logiką R. Tomasika.
    > Jaki interes mają ofiary wypadków? Żaden.
    > Największy mają dziennikarze, no i producenci samochodów.
    > Wniosek jest oczywisty :)

    No i w końcu wiadomo kto stoi za zaginięciem lotu MH370.

    Shrek