eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa demonstranta dobrze zorganizowanego i wyposażonego :-) › Re: Prawa demonstranta dobrze zorganizowanego i wyposażonego :-)
  • Data: 2017-10-02 06:33:16
    Temat: Re: Prawa demonstranta dobrze zorganizowanego i wyposażonego :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, dowodem na to, że z góry zakładali napaść na funkcjonariuszy.

    Albo raczej, że z góry zakładali, że policja napadnie na nich. Nie znam
    się zbyt dobrze na zadymach, ale lgika mi mówi, ze jak chcesz kogoś
    napierdalać to bierzesz pałę czy inny miech, a jak się bronić to tarczę.

    Także owszem, z góry zakładali napierdalankę z policją, ale żeby z
    posiadania tarczy zakładać, że to oni będą stroną napierdalającą to już
    trzeba być prawnikiem poziom powiedzmy piotrowicz. Ale wtedy to równie
    dobrze mogliby mieć białe róże;)

    Shrek