  • 1. Data: 2005-01-13 02:23:05
    Temat: Prawa autorskie
    Od: "Romek" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Chce się dowiedzieć czy umieszczanie plików mp3 albo klipów video w
    internecie jest legalne. Chodzi mi o nagrania przechwycone z tunera TV (np
    teledyski)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-13 06:57:17
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: Grzegorz Borek <g...@p...onet.pl>

    Romek wrote:

    > Chce się dowiedzieć czy umieszczanie plików mp3 albo klipów video w
    > internecie jest legalne. Chodzi mi o nagrania przechwycone z tunera TV (np
    > teledyski)

    Jeśli zapłacisz tantiemy - tak. Zamieszczenie tak sobie, bez płacenia - nie.
    (Art. 17, 79 i 116 Ustawy o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych)
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19940240083&type=3&name=D19940083Lj.pdf

    --
    Grzegorz Borek