  • Data: 2006-05-19 11:26:02
    Temat: Re: Prad przeciw zlodziejom...
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):
    [....]

    > pistolet na ktory posiadasz zezwolenie nie przekracza tego zakresu
    > (spolecznie akceptowanego) noz moim zdaniem tak

    No i tego nie rozumiem. Wydaje mi się że nóż jest jednak mniej
    śmiercionośną bronią niż broń palna - i jego noszenie jest bardziej
    akceptowalne. Pytanie - kto decyduje o tym czy coś jest akceptowalne
    społecznie czy nie (wiadomo - społeczeństwo, ale jakoś nie widziałem
    sondaży na ten temat :D )

    p. m.