  • 1. Data: 2006-05-17 17:34:41
    Temat: Prad przeciw zlodziejom...
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    A'propos dyskusji jak mozna zabezpieczyc swoja wlasnosc...

    twierdza, ze to nie jest nielegalne

    5 minuta 38 sekunda
    http://ww2.tvp.pl/tvppl/134,20060517343285.strona

    --

    _____________________________________________r_e_k_l
    _a_m_a______

  • 2. Data: 2006-05-17 17:42:42
    Temat: Re: Prad przeciw zlodziejom...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Hikikomori San napisał(a) :

    > A'propos dyskusji jak mozna zabezpieczyc swoja wlasnosc...
    >
    > twierdza, ze to nie jest nielegalne
    >
    > 5 minuta 38 sekunda
    > http://ww2.tvp.pl/tvppl/134,20060517343285.strona

    Cytuję reportera:
    "przepisy budowlane nie zabraniają takich zabezpieczeń"
    Pewnie prawda. Budowlane nie zabraniają :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają.

  • 3. Data: 2006-05-17 17:42:44
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A'propos dyskusji jak mozna zabezpieczyc swoja wlasnosc...
    >
    > twierdza, ze to nie jest nielegalne

    Jedyne co twierdzą, to że nie jest to niezgodne z przepisami
    budowlanymi.

  • 4. Data: 2006-05-17 18:26:11
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Jedyne co twierdzą, to że nie jest to niezgodne z przepisami
    > budowlanymi.

    Czyli wprowadzaja w blad. Przecie tysiace ludzi moze uznac ten pomysl za
    fajny teraz i zamontowac takie pulapki. Telewizja nie powinna byc
    ostrozniejsza w wyglaszaniu takich informacji bez odpowiedniego
    komentarza?

  • 5. Data: 2006-05-17 19:38:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

> [...]
    > fajny teraz i zamontowac takie pulapki. Telewizja nie powinna byc
    > ostrozniejsza w wyglaszaniu takich informacji bez odpowiedniego

    powinna

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 6. Data: 2006-05-17 20:19:34
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > powinna

    Heh. Ale najwyrazniej o tym zapomina. Coz, skoro nasi rzadzacy tez
    zapominaja. Bo jak mniemam Giertyh to nie powinien nazywac
    manifestujacych przeciwko niemu studentow lewackimi "pedalami" (czy
    ruchami homoseksualistow), i dodawac, ze pedal to wlasciwie pederasta.
    Kurcze, gdzies mialem l;inka. I cieklaw jestem, czy to znow ulanska
    fantazja jakiegos żurnalisty, czy jego pradziwe slowa. Lo juz Leper
    lepiej mowi (polityvcznie poprawnie).

  • 7. Data: 2006-05-17 20:19:40
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > fantazja jakiegos żurnalisty, czy jego pradziwe slowa. Lo juz Leper
    > lepiej mowi (polityvcznie poprawnie).

    A Ty masz za to może nie politycznie, ale i tak niepoprawną sygnaturkę.

  • 8. Data: 2006-05-17 21:29:48
    Temat: Re: [ot] Prad przeciw zlodziejom...
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Michał" wrote:

    > A Ty masz za to może nie politycznie, ale i tak niepoprawną sygnaturkę.

    ?? delimiter "-- " + 4 linijki tekstu. Co w niej jest niepoprawnie?

  • 9. Data: 2006-05-18 09:42:47
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e4fu2j$jj0$1@inews.gazeta.pl>,
    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    wrote:

    > powinna

    Ano. Ale widziałem niedawno w TVN eksperta (znaczy podpisanego jako
    prawnik), który wywodził, że skoro napadnięty nosił ze sobą nóż, to
    użycie go było ewidentnym przekroczeniem obrony koniecznej... Nawet nie
    dodał skromnego "moim zdaniem".

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 10. Data: 2006-05-18 09:55:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > prawnik), który wywodził, że skoro napadnięty nosił ze sobą nóż, to
    > użycie go było ewidentnym przekroczeniem obrony koniecznej... Nawet nie

    nie skoro nosil tylko skoro wzial wlasnie przeciw tym osobnikom, nie
    przekrececaj. Mogl wziac rozne rzeczy do orbony wybral noz przy uzyciu
    ktorego jest wrecz pewnym ze dźgnięty umrze.
    http://podnapieciem.onet.pl/1333537,archiwum.html
    Tak jak w innych sprawach uawazam ze Pan profesor z katedry Prawa
    zachowuje si emomentami jak 'moherowy beret' (mam tu na mysli kierowanie
    sie emocjami) tak w tym przypadku bylem pod razeniem .

    MOgl SKUTECZNIE zglaszac przestepstwa, mogl brac dyktafon nagrywac i
    zglaszac grozby, mogl kupic paralizator, gaz, rozne rzeczy wybral noz
    wlasnie w tym celu .. i zabil.

    P.