  • Data: 2006-05-19 11:42:24
    Temat: Re: Prad przeciw zlodziejom...
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R." wrote:

    > jezlei nosisz tego bejsbola z nadzieja ze przylozysz komus kto cie zaraz
    > zatakuje to mozna tu miec watpliwosci nad tym czy cos takiego to obrona
    > konieczna. I ja w tym przypadku mam.

    Hmmm, znaczy nie wolno nosic ze soba niczego czym moznaby sie bronic
    gdyby ktros cie napadl? Nawet paralizatora. Bo jak nosze paralizator to
    nie po to, ze lubie tylko po to, zeby komus kto mnie bedzie chcial napas
    zaszkodzic, porazic. No ale wedle tego co piszesz, to ja rozumiem, ze to
    bedzi eprzekroczenie granic obrony koniecznej. Bo nosilem ze soba
    paralizator w celu uzycia go na osobie, ktora mnie napadnie...

    ??

    --