  • Data: 2006-05-19 16:41:12
    Temat: Re: Prad przeciw zlodziejom...
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem napisał(a):
    > Przemek R. napisał(a):
    > [....]

    > No i tego nie rozumiem. Wydaje mi się że nóż jest jednak mniej
    > śmiercionośną bronią niż broń palna - i jego noszenie jest bardziej
    > akceptowalne. Pytanie - kto decyduje o tym czy coś jest akceptowalne
    > społecznie czy nie (wiadomo - społeczeństwo, ale jakoś nie widziałem
    > sondaży na ten temat :D )

    na noz nie musisz miec pozwolenia, pistoletu byle matolowi nie daja.
    W tym konretnym przypadku uwazam ze wziecie noza nie bylo w zaden sposob
    upsrawiedliwione koniec i kropka, mozesz miec inne zdanie.
    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".