    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prad przeciw zlodziejom...
    Date: Thu, 18 May 2006 14:21:13 +0200

    Jarek Spirydowicz napisał(a):
    > In article <e4hgbg$j1o$1@inews.gazeta.pl>,
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>

    > Niech będzie. To coś zmienia? OIMW ocenia się, czy obrona była adekwatna
    > do zagrożenia, a nie - co i po co się nosi w kieszeniach.

    zmienia jezeli ktos nosi narzedzie w zamiarze dokonania danego czynu,
    tymbardziej jezeli ktos planuje taka reakcje przy przy ataku ze strony
    pewnych osob, a z opowiesci matki tak wlasnie wynikalo.

    "Nie jest dzialaniem w obronie koniecznej stosowanie pewnych stalych
    zabezpieczen przed ewentualnymi zamachami."
    (tu jako przyklad jest podane ogrodzenie pod pradem jezeli porazenie
    powoduje smierc, ale moim zdaniem mozna przyrownac to rowniez do
    noszenia noza).

    Ten profesor powiedzial ze to sad zadecyduje czy to przekroczenie granic
    bylo uzasadnione czy nie.

    > Że jak?

    mogl wybrac takie zabezpieczenia ktore mu pomoga ale nie powoduja
    oczywistego skutku - smierci.

    > Zgłaszał. Jest napisane tam, gdzie pokazujesz.

    widac nie skutecznie, co innego zgloszeni przestepstwa a co innego
    powiadomienie, po z atym czego on oczekiwal skoro przychodzi zglosic
    przestepstwo grozb karalnych nie posiadajac dowodu? Czy nie lepiej
    zakupic dyktafon zamiast noza?

    > Jasne. Mógł w ogóle z domu nie wychodzić. Wyszedł, więc jest winny, tak?

    oj nie pieprz, nie napisalem tego, napisałem ze mogl wybrac rozne
    narzedzia do obrony wybral noz.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".