  • 11. Data: 2009-09-16 14:06:02
    Temat: Re: Praca czy służba ?
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości
    news:h8p3ha$178s$1@opal.icpnet.pl...

    > Krzywda? Tzn. krzywda większa niż wówczas, gdyby zamiast niego zatrudniono
    > kogoś innego?

    Krzywda, bo pracuje na czarno zamiast miec godność, donieść do PIPu i przestać
    pracować :)

    --
    andreas

  • 12. Data: 2009-09-16 14:48:42
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Krzywda, bo pracuje na czarno zamiast miec godność, donieść do PIPu i
    > przestać pracować :)

    "A dzisiaj tata nakarmi was godnością..."

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 13. Data: 2009-09-17 18:00:30
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    > systemie 24/48 w mundurku agencji ochrony.

    Wszyscy ladnie pisza - a moze ktos mi objasni co to za system 24/48 ?

  • 14. Data: 2009-09-19 04:57:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > praca, a nawet bardziej umowa zlecenie podejrzewam

    A jakie czynności prawne wykonuje ten emeryt w imieniu zlecniodawcy?

    --
    @2009 Johnson

  • 15. Data: 2009-09-19 04:59:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    scorpio pisze:

    > Wszyscy ladnie pisza - a moze ktos mi objasni co to za system 24/48 ?

    24 h pracy + 48 h odpoczynku. Myślec trzeba.

    --
    @2009 Johnson