  • 1. Data: 2009-09-15 09:55:04
    Temat: Nowe zagrywki PKT, PF i im podobnych?
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    Przyzwyczaiłem się już do kilku telefonów dziennie od firm pokroju
    Polskie Książki Telefoniczne, Panorama Firm itp. z propozycją
    zamieszczenia reklamy w internecie i na łamach ich papierowych wydań.

    Jak wiadomo firmy te prowadzą listę przedsiębiorstw. Zamieszczenie
    prostej informacji jest bezpłatne. Większa reklama już kosztuje.

    Jakiś czas temu korzystałem z opcji Premium reklamy. (Reklama A4 w
    kolorze w wydaniu papierowym, pierwszeństwo w wyszukiwaniach w
    internecie) Stwierdziłem, że ten rodzaj reklamy nie przynosi
    zamierzonych rezultatów więc zrezygnowałem z opcji premium pozostając
    jednocześnie przy darmowej notatce o firmie.

    Wszystko by było ok gdyby nie pojawiły się telefony typu: "Wykup opcje
    premium lub zapłać xx zł albo usuniemy dane twojej firmy z naszych
    zbiorów". Mówię OK, usuwajcie. Nie samo PKT na świecie. Po kilku dniach
    telefon od podobnej firmy- "płacisz xx zł lub wykupujesz reklamę albo
    usuwamy cię ze zbiorów"

    Co jest? Uwzięli się? Jedni mogą mieć coś za darmo, a ja muszę płacić?
    Czy takie coś jest zgodne z prawem? (przypuszczam, że tak :( )

  • 2. Data: 2009-09-15 10:40:14
    Temat: Re: Nowe zagrywki PKT, PF i im podobnych?
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 15 Sep, 10:55, CUT_INZ <C...@C...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Co jest? Uwzięli się? Jedni mogą mieć coś za darmo, a ja muszę płacić?
    > Czy takie coś jest zgodne z prawem? (przypuszczam, że tak :( )

    Panorama firm (papierowa) to sie nadaje do zakladow kto przedrze
    rekami ksiazke na pol ;)

  • 3. Data: 2009-09-15 22:55:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości

    Przypuszczam, że stosowni przedstawiciele handlowi prowizję maja tylko od
    płatnych wpisów.