  • 1. Data: 2007-09-02 19:13:35
    Temat: Pozew + wniosek o zabezpieczenie w pozwie (a koszty)
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    Witajcie

    Takie mam pytanie: czy skladajac pozew z wnioskiem o zabezpieczenie
    musze dodatkowo (oprocz wpisu) uiscic oplate od wniosku o
    zabezpieczenie? Zapewne za slabo szukam, ale jakos nie moge od razu
    znalezc odpowiedzi :-/

    --
    pozdr
    luck

  • 2. Data: 2007-09-03 06:24:07
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kauzyperda" <l...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:fbf22h$2s3$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > dodatkowo (oprocz wpisu) uiscic oplate od wniosku o zabezpieczenie?
    > Zapewne za slabo szukam, ale jakos nie moge od razu znalezc odpowiedzi :-/

    witam

    wniosek o udzielenie zabezpieczenia zgłoszony w pozwie nie podlega odrebnej
    opłacie sądowej - art.95 paragraf 1 pkt 1 ustawy o kosztach sądowych w
    sprawach cywilnych

    pzdr

  • 3. Data: 2007-09-03 07:34:26
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    Krzysiek pisze:

    > wniosek o udzielenie zabezpieczenia zgłoszony w pozwie nie podlega odrebnej
    > opłacie sądowej - art.95 paragraf 1 pkt 1 ustawy o kosztach sądowych w
    > sprawach cywilnych

    Racja, dzieki!

    --
    pozdr