  • 1. Data: 2007-09-02 19:28:13
    Temat: pismo - odpowiedz czy mamy jakies podstawy prawne?
    Od: "Bkey" <b...@p...fm>

    Witam!
    Sprawa wyglada w ten sposób:
    - wysłalismy jakis czas temu pismo do elektrowni ( prywatna ) z prośbą o
    podpisanie umowy na dostawy prądu, okreslenie stawki itd
    - pismo to zostało bez odpowiedzi ( jest zarchiwizowane w ich dzienniku
    korespondecji, wszystko jest udokumentowane )
    - nagle elektrownia oskarzyła nas o kradzież prądu i go odcieli ( czym
    spowodowali straszne straty firmy - prawdopdobnie będziemy museli ją
    zamknąć )

    Prosze mi napisać czy mamy jakies prawne wyjście z tej sytuacji, co
    powinniśmy zrobić aby uratować firmę. Czy jest możliwe zwrócenie się o
    odszkodowanie ? My ze swej strony poczyniliśmy odpowiednie kroki i tylko
    przez burdel w elektrowni , odcieli nam teraz prąd

  • 2. Data: 2007-09-02 21:44:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Bkey wrote:
> [...]
    > odszkodowanie ? My ze swej strony poczyniliśmy odpowiednie kroki i tylko
    > przez burdel w elektrowni , odcieli nam teraz prąd

    czyżbym miał zwidy?

  • 3. Data: 2007-09-02 21:53:10
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > - wysłalismy jakis czas temu pismo do elektrowni ( prywatna ) z pro?b? o
    > podpisanie umowy na dostawy pr?du, okreslenie stawki itd

    Czyli nie mieliscie prądu ...

    > - nagle elektrownia oskarzyła nas o kradzież pr?du i go odcieli ( czym
    > spowodowali straszne straty firmy - prawdopdobnie będziemy museli j?
    > zamkn?ć )

    To pobieraliscie prąd bez umowy i z "dzikiego" przyłącza ? Przeciez to
    kradzież ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 4. Data: 2007-09-03 05:36:22
    Od: Heliotrope <h...@o...pl>

    On 2 Wrz, 23:53, KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

    > Czyli nie mieliscie prądu ...

    > To pobieraliscie prąd bez umowy i z "dzikiego" przyłącza ? Przeciez to
    > kradzież ...

    kupilismy firmę ktora była zasilana z tego przyłącza i zobowiązalismy
    sie do podpisania umowy z dostawcą prądu ( właściciel działki),
    niczego sami nie podłączalismy tylko bazowalismy na dotychczasowch
    przyłączach

    wysłalismy pismo a ze mamy baze w innym miejscu niz siedziba firmy to
    doszło do przeoczenia tego faktu.