  • 1. Data: 2002-09-30 17:18:43
    Temat: Pozew - pytanie
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Witam

    Musze zlozyc pozew do Sadu z powodztwa cywilnego,
    przeciw biuru turystycznemu, ktore w umowie zastrzeglo
    sobie prawo rozwiazywania sporow sadowych na swoim
    terenie.
    Pytanie moje brzmi zatem:
    Jak umotywowac lub na co sie powolac aby nie jezdzic
    okolo 300 km i byc rozpytanym lub cos w tym stylu,
    we wlasnym miejscu zamieszkania. Watosc sporu nie
    przekracza 1.000 zl.
    Ponadto czy musze pisac do Sadu w miejscu pozwanego
    czy moge pisac do odpowiedniego dla mojej dzielnicy ?
    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

    Slawek Paluch
    e-mail: s...@i...pl
    =====================

  • 2. Data: 2002-09-30 22:23:26
    Temat: Re: Pozew - pytanie
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przekracza 1.000 zl.
    > Ponadto czy musze pisac do Sadu w miejscu pozwanego
    > czy moge pisac do odpowiedniego dla mojej dzielnicy ?

    Ja raczej nie widze żadnej podstawy, aby wytoczyć sprawę w innym miejscu niż
    siedziba pozwanego. Nawet bez tego zapisu w umowie właściwy miejscowo byłby
    SR pozwanego. Bo umowa chyba nie miała być wykonana w Twoim miejscu
    zamieszkania?

    Depi.

  • 3. Data: 2002-10-01 17:19:44
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Dzieki za pomoc

    Umowa dotyczyła imprezy turystycznej. Biuro mieści się
    w Warszawie, a w inyc miastach mają swoje placówki.
    Tak więc jak złożyć i jak znaleźć dane sądu właścwego
    sądu ?

    Slawek

  • 4. Data: 2002-10-02 23:06:31
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > w Warszawie, a w inyc miastach mają swoje placówki.
    > Tak więc jak złożyć i jak znaleźć dane sądu właścwego

    A gdzie podpisywałeś umowę?

    --
    Depi.