  • 1. Data: 2002-09-30 14:32:03
    Temat: polisa pesagowa w PZU Życie
    Od: "Piotr P." <p...@p...onet.pl>

    Czy ktoś udziełiłby pomocy (również odpłatnej) w walce z tym gigantem o
    urealnienie kwoty polisy posagowej?

    Za 20-letniej polisy (zawartej na kowte 3 średnich krajowych) wyliczyli mi
    po 20 latach - 405zł , smiechu warte :-)

    --
    pozdrowionka,
    Piotr P.

  • 2. Data: 2002-10-01 10:36:27
    Temat: Re: polisa pesagowa w PZU Życie
    Od: "lidmar" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr P." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Za 20-letniej polisy (zawartej na kowte 3 średnich krajowych) wyliczyli mi
    > po 20 latach - 405zł , smiechu warte :-)

    Podejdź do swojego powiatowego(miejskiego) rzecznika konsumenów, który
    bezpłatnie pomoże napisać pozew, a może nawet sam wytoczy powództwwo na
    Twoją rzecz. Sprawy z waloryzacji polis posagowych są łatwe do wygrnia w
    sądzie. PZU Na Życie S.A. zawsze praktycznie przegrywa. jeden warunek - nie
    mogłeś przyjąć zaoferowanej kwoty.

    pzdr

    marek

  • 3. Data: 2002-10-15 07:14:12
    Od: "Jacek \(JJ\)" <s...@p...pl>

> [...]
    >
    > Za 20-letniej polisy (zawartej na kowte 3 średnich krajowych) wyliczyli mi
    > po 20 latach - 405zł , smiechu warte :-)

    Kilka lat temu zaproponowali mi 800 zl w sadzie wywalczylem 5 tys minus
    okolo 1000 zl kosztow. Sluze szczegolami jesli sobie zyczysz. Mysle ze
    gdybym nie popelnil paru bledow daloby sie wyciagnac wiecej, ale to zalezy w
    duzej mierze od konkretnej polisy.

    Pozdrawiam
    Jacek JJ
    Leszno