  • 1. Data: 2006-03-20 23:12:16
    Temat: Pozew p-ko Centertel - prawnik poszukiwany
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    witam, potrzebny prawnik (z referencjami) ktory podejmie sie procesu
    przeciwko operatorowi ptk centertel na zasadach "success fee" - sprawa
    powazna. prosze o kontakt na maila ewentualnie wskazanie kancelarii,
    ktora dziala w tej branzy (z wynikami), i na przedstawionych powyzej
    zasadach (a najlepiej na zasadach - nie wiem jak to sie fachowo nazywa,
    -w ktorych przejmuje wszelkie koszty procesu w zamian za wiekszy udzial
    w roszczeniu).

    pzdr.

  • 2. Data: 2006-03-21 00:31:31
    Temat: Re: Pozew p-ko Centertel - prawnik poszukiwany
    Od: Arek <a...@e...net>

  • 3. Data: 2006-03-21 00:32:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik news napisał:

> [...]
    > zasadach (a najlepiej na zasadach - nie wiem jak to sie fachowo nazywa,
    > -w ktorych przejmuje wszelkie koszty procesu w zamian za wiekszy udzial

    Buacha cha cha cha !!!!!!!!

    Za dużo się filmów naoglądałeś. To Polska a nie USA.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 4. Data: 2006-03-21 06:05:43
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "news" <color@#wytnij.to#gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najlepiej na zasadach - nie wiem jak to sie fachowo nazywa, -w ktorych
    > przejmuje wszelkie koszty procesu w zamian za wiekszy udzial w

    Czyli ten mecenas ma Ciebie skredytować?
    To robią banki i inne instytucje.

    pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2006-03-21 11:29:07
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    "mecenas" <m...@o...pl> wrote in message

    > Czyli ten mecenas ma Ciebie skredytować?
    > To robią banki i inne instytucje.

    ale tak tez robia wieksze kancelarie prawne - pytanie tylko, ktore ?

  • 6. Data: 2006-03-21 11:57:37
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    > "mecenas" <m...@o...pl> wrote in message

    > ale tak tez robia wieksze kancelarie prawne - pytanie tylko, ktore ?

    Oczywiście, że tak robią ale koszty procesu ( np. wpis sądowy, dojazd,
    czynności biurowe itp.) to i tak musi uiścić klient. Klient nie uiszcza na
    początek tylko wynagrodzenia.

    Powodzenia
    Michał

  • 7. Data: 2006-03-21 13:12:14
    Od: "Romek" <p...@p...net.pl>

> [...]
    > najlepiej na zasadach - nie wiem jak to sie fachowo nazywa, -w ktorych
    > przejmuje wszelkie koszty procesu w zamian za wiekszy udzial w

    Witam,
    Działania takie są niezgodne z zasadami etyki zawodowej zarówno adwokatów,
    radców prawnych czy rzeczników patnetowych.
    Żadna kancealria z "referancjami" nie podejmie się prowadzenia sprawy na
    takich warunkach.
    Oczywiscie znajdzie Pan prawnika, który poprawdzi sprawę na zasadzie sukces
    fee, jednak powstaje pytanie, dlaczego taki prawnik chwyta sie rozpaczliwych
    kroków, żeby cokoliek zarobić...
    Pozdrawiam,
    Romek

  • 8. Data: 2006-03-21 20:30:16
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Romek napisał(a):
    > fee, jednak powstaje pytanie, dlaczego taki prawnik chwyta sie rozpaczliwych
    > kroków, żeby cokoliek zarobić...
    > Pozdrawiam,

    dlatego ze chodzi o duze pieniadze. czy to sa rozpaczliwe kroki ?
    klienta, ktory jest w tej sprawie poszkodowany nie stac na wpis - czy to
    znaczy ze ma nie dochodzic swoich praw ?

  • 9. Data: 2006-03-21 20:38:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik news napisał:
    > dlatego ze chodzi o duze pieniadze. czy to sa rozpaczliwe kroki ?
    > klienta, ktory jest w tej sprawie poszkodowany nie stac na wpis - czy to
    > znaczy ze ma nie dochodzic swoich praw ?

    I myślisz, że ktoś zaryzykuje wpłatę 8% z tych dużych pieniędzy i będzie
    czekał 10 lat aż może coś wywojuje?

    A jeżeli to problem na linii klient-operator to idziesz do sądu przy UKE
    i tyle.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 10. Data: 2006-03-21 21:02:46
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Arek napisał(a):

    > A jeżeli to problem na linii klient-operator to idziesz do sądu przy UKE
    > i tyle.

    Słusznie, bo problemy na linii operator - operator są załatwiane poprzez
    UKE albo UOKiK :-)

    Rozumiem, że mialeś na myśli konsumenta.

    Do tej pory odbyły się 4 (słownie cztery) rozprawy przed sądem
    polubownym przy URTiP-ie/UKE. W pozostałych przypadkach operatorzy
    odmówili zapisu na sąd polubowny.

    M.