    From: "Romek" <p...@p...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew p-ko Centertel - prawnik poszukiwany
    Date: Tue, 21 Mar 2006 14:12:14 +0100

    Użytkownik "news" <color@#wytnij.to#gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dvncqk$f5r$1@kontener.atcom.net.pl...
    > witam, potrzebny prawnik (z referencjami) ktory podejmie sie procesu
    > przeciwko operatorowi ptk centertel na zasadach "success fee" - sprawa
    > powazna. prosze o kontakt na maila ewentualnie wskazanie kancelarii, ktora
    > dziala w tej branzy (z wynikami), i na przedstawionych powyzej zasadach (a
    > najlepiej na zasadach - nie wiem jak to sie fachowo nazywa, -w ktorych
    > przejmuje wszelkie koszty procesu w zamian za wiekszy udzial w
    > roszczeniu).

    Witam,
    Działania takie są niezgodne z zasadami etyki zawodowej zarówno adwokatów,
    radców prawnych czy rzeczników patnetowych.
    Żadna kancealria z "referancjami" nie podejmie się prowadzenia sprawy na
    takich warunkach.
    Oczywiscie znajdzie Pan prawnika, który poprawdzi sprawę na zasadzie sukces
    fee, jednak powstaje pytanie, dlaczego taki prawnik chwyta sie rozpaczliwych
    kroków, żeby cokoliek zarobić...
    Pozdrawiam,
    Romek