    From: Maciek <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew jaki napisałem do sadu pracy - co o tym myslicie
    Date: Fri, 15 Apr 2005 08:57:52 +0200

    Użytkownik Johnson napisał:

    > Urlop liczy sie zasadniczo według lat kalendarzowych, a nie lat pracy.
    > Winno być więc raczej ekwiwalent za rok 2002, 2003, 2004.

    a to nie jest tak ze wg poprzedniego kodeksu pracy tak sie liczylo i
    skoro to jest z tamtej daty ta w ten sposób trzeba liczyć ?

    > To wypadałoby rozbić na poszczególne miesiące.
    Ok, mam zamiar rozbic nawet na poszczegolne dni i dostarczyc osobno

    > Sam napisałeś że stosunek pracy trwał do 31 grudnia 2004 roku, więc nie
    > ma wynagrodzenia za styczeń 2005.

    no ok ale nie zostal okres wypowiedzenia zachowany za ktory wlasnie taka
    pensja powinna byc wylacona

    > Podaj okoliczności na jakie mają zeznawać świadkowie.
    Ok. juz nad tym mysle

    > Informatyk i problemy z kodowaniem :)

    Sorry skopiowalem z worda i tak wyszlo

    > Jeżeli był to rzeczywiście stosunek pracy możesz dodatkowo wystąpić o
    > odszkodowanie z tytułu niezgodnego z prawem rozwiązania umowy o pracę
    > (brak formy pisemnej). Co prawda jest po terminie, ale możesz złożyć
    > wniosek o przywrócenie terminu wskazując, że nie zostałeś pouczony przez
    > pracodawcę o terminie odwołania do sądu pracy.

    Sprobuje.

    > Rozumiem, że podpisywałeś umowy o działo. To niedobrze. A co do urzędu
    > skarbowego to ja na ich miejscu oskarżyłbym cię o współudział w
    > oszustwie podatkowym.

    Podpisywalem, ale nawet to co do wykonania bylo w umowach zupelnie
    odbiega od tego co robilem.
    Z urzedem mysle ze bedzie ok.

    > To rozumiem, że jest uzasadnienie istnienia stosunku pracy.

    Dokladnie, tu chyba starcza swiadkowie na potwierdzenie faktu ?

    > Tu coś kręcisz. Roszczenia tego nie było w pozwie. Jeśli kwitowałeś
    > wynagrodzenia, których żądasz to też nie wygląda dobrze.

    Nie kwitowalem wynagrodzenia, pisze o tym w punkcie 3 - kwota 20599 zł i
    kwota 8903

    > To uzasadnienie pracy w godzinach nadliczbowych ?!
    4000 emaili z godzina we-wy to chyba jest dowod w jakich godzinach
    pracowalem

    > To strata papieru, bez związku ze zgłoszonymi roszczeniami.

    Ok, troche sie rozpedzilem