  • 1. Data: 2007-01-17 12:12:01
    Temat: Powołanie się na niezgodność z umową a DG
    Od: akala <a...@a...com>

    Moje pytanie jest następujące;
    czy "Kowalski" prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą może w
    przypadku zakupy o sprzętu niezbędnego do prowadzenia tej działalności ,a
    który to sprzęt po 3 miesiącach okazuje się całkowicie wadliwy /całkowicie
    niezdatny do użytku- poważna wada komputera wymagająca wymiany jego
    głównych części / może powołać się na przepisy "ustawy konsumenckiej" a
    konkretnie na niezgodność towaru z zawartą umową.

    akala

  • 2. Data: 2007-01-17 13:28:57
    Temat: Re: Powołanie się na niezgodność z umową a DG
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > głównych części / może powołać się na przepisy "ustawy konsumenckiej" a
    > konkretnie na niezgodność towaru z zawartą umową.

    Nie. Moze sie za to powolac na rekojme.

    K.

  • 3. Data: 2007-01-17 13:49:14
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Wed, 17 Jan 2007 14:28:57 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    >
    > Nie. Moze sie za to powolac na rekojme.
    >
    > K.

    ponieważ jest to dla mienie "działka dość odległa" ,czy możesz mi
    podpowiedzieć co mam poczytać bo mam trochę mało czasu ,będę wdzięczny

    akala