  • 1. Data: 2007-01-17 11:53:19
    Temat: Kredyt a dokumenty ze zdjęciem - pytanie teoretyczne
    Od: Foxy <c...@g...pl>

    To tylko takie gdybanie.

    Chcę wziąć kredyt np.gotówkowy. Idę do banku i proszą mnie o
    dwa dokumenty ze zdjęciem.
    Mam tylko dowód osobity. Prawa jazdy brak, studia skończone jakiś czas
    temu wiec legitymacja nie ważna. Jako kobieta nie posiadam książeczki
    wojskowej.
    I co w takim przypadku zrobić?

  • 2. Data: 2007-01-17 12:19:16
    Od: "Andrzej" <e...@o...pl>

    I paszportu też nie masz?

  • 3. Data: 2007-01-17 12:27:33
    Od: Foxy <c...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej napisał:

    > I paszportu też nie masz?

    ostatni raz za granica ta osoba była w 1999 roku i paszport od 4 lat
    jest nieważny.

    A czy legitymacja ubezpieczeniowa może być??

  • 4. Data: 2007-01-17 12:30:50
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Foxy porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Mam tylko dowód osobity. Prawa jazdy brak, studia skończone jakiś czas
    > temu wiec legitymacja nie ważna. Jako kobieta nie posiadam książeczki
    Wyrobic sobie jakis inny dokument (np paszport). To przeciez Tobie
    zalezy na wzieciu kredytu. Ewentualnie znalezc bank, ktory wymaga tylko
    jednego dokumentu.
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-01-17 12:36:08
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Wed, 17 Jan 2007 12:53:19 +0100, Foxy napisał(a):

> [...]
    > Mam tylko dowód osobity. Prawa jazdy brak, studia skończone jakiś czas
    > temu wiec legitymacja nie ważna. Jako kobieta nie posiadam książeczki

    może udać się do innego banku -
    te dwa dokumenty to niby taki prosty sposób zabezpieczania się banków przed
    oszustami ,czasami bardzo skuteczny a czasami wcale
    akala

  • 6. Data: 2007-01-17 13:31:05
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > A czy legitymacja ubezpieczeniowa może być??
    Powinna wystarczyc - ale zapytaj w banku, to od nich zalezy.

    K.

  • 7. Data: 2007-01-17 18:09:13
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Foxy wrote:
    > Idę do banku i proszą mnie o
    > dwa dokumenty ze zdjęciem.
    > Mam tylko dowód osobity. Prawa jazdy brak, studia skończone jakiś czas
    > temu wiec legitymacja nie ważna.

    No to indeks i dyplom zostały. Zresztą nawet dokument, którego ważność
    upłynęła, o ile zdjęcie jest jeszcze podobne, może wystarczyć.

    > I co w takim przypadku zrobić?

    Wystąpić o wydanie karty wędkarskiej, paszportu jakiejś legitymacji
    partyjnej, karty kredytowej ze zdjęciem, zapisać się do biblioteki.
    Poszukać innego banku.

    To z prostszych pomysłów. Dla zaawansowanych: wysadzić jakiś wieżowiec i
    przedstawić w banku dowód osobisty i list gończy ;)

    -------------------+
    -------------------+

  • 8. Data: 2007-01-17 21:49:58
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Paweł Sakowski wrote:

    > To z prostszych pomysłów. Dla zaawansowanych: wysadzić jakiś wieżowiec i
    > przedstawić w banku dowód osobisty i list gończy ;)

    E, raczej nie wręczają do ręki, więc trzeba by wydrukować - marna
    wartość dowodowa :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 9. Data: 2007-01-17 21:58:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > To z prostszych pomysłów.

    Najprościej, to chyba zapytać w banku? Mozę potrzebują załóżmy innej osoby z jej
    dokumentem tożsamości, by potwierdziła tożsamości biorącego kredyt?