  • Data: 2017-11-16 14:01:53
    Temat: Re: Powiadomienie o popełnieniu przestepstwa
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo wywoła kolejną dyskusję, czy może coś za pierdołę uznać, czy powinien
    > wydać decyzje administracyjną w sprawie uznania czegoś za pierdołę i kto
    > i w jakim trybie będzie mógł się od niej odwołać.

    > Policjant na urlopie reaguje, jak to ma sens. Reagowanie na kilku
    > oszołomów z kretyńskimi hasłami nie ma sensu. Jakby nie rozpętała się
    > głupia burza, to już dzisiaj nikt by o tych dżentelmenach nie pamiętał.

    Głupia burza?
    Reagowac trzeba nawet na kilku oszołomów,
    bo jak nie, to będzie jak w tym wierszu Niemoellera.

    > Bo w mojej ocenie to margines. Można było bez fleszy i gardłowania to
    > ocenić i ewentualnie osądzić.

    Problem jest w tym, że nie to jest przedmiotem
    dyskusji tutaj czy coś jest pierdołą a co nie, ani czy margines
    wpływa na to czy było przestępstwo czy nie.
    Możesz sobie napisać, że to było marginalne,
    ale paragraf został naruszony i jest od tego prokurator.
    Jak będzie 10000 demonstrantów, ale tylko jeden z nich
    (czyli margines) zasztyletuje kogoś, to też należałoby by być obojętnym?
    (tylko nie pisz, że to inny rodzaj przestępstwa)
    Minister to mógł sobie powiedzieć, że nie widział ale
    skoro złamano prawo, to on już wyda odpowiednie dyspozycje.
    A on kluczy i się wije, bo nie wie co robić.

    > Wszystkich? To nie realne, jak niespecjalnie go lubię. Jeszcze się taki
    > nie urodził.

    Gdyby zrobił to co zgodnie z prawem by należało zrobić-
    czyli powiedział, że "tak owszem były faszystowskie hasła" - jest to
    przestępstwo i
    już policja nad tym pracuje, to powinien zadowolić wszystkich.
    Chyba, że komuś zależy na propagowaniu faszyzmu lub tez utrzymaniu
    dobrych stosunków z faszyzującymi środowiskami, to temu komuś by się to
    nie spodobało. I tego minister się bał.
    Faszyzm i nacjonalizm należy tępić w zarodku - nie staraj się
    usprawiedliwiać ministra, który pełniąc swoją funkcję jest na tyle
    zdezorientowany,
    że nie wie czy dobrze zrobi jak potępi czy jak się uchyli.