  • Data: 2017-11-16 23:21:35
    Temat: Re: Powiadomienie o popełnieniu przestepstwa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-11-17 o 14:01, cef pisze:

    > Głupia burza?
    > Reagowac trzeba nawet na kilku oszołomów,
    > bo jak nie, to będzie jak w tym wierszu Niemoellera.

    Nie wiem kim był Niemoeller, a jego poezji chyba nigdyna oczy nie
    widziałem. Reagować należy w sposób adekwatny do zagrożenia.

> [...]
    > dyskusji tutaj czy coś jest pierdołą a co nie, ani czy margines
    > wpływa na to czy było przestępstwo czy nie.
    > Możesz sobie napisać, że to było marginalne,
    > ale paragraf został naruszony i jest od tego prokurator.
    > Jak będzie 10000 demonstrantów, ale tylko jeden z nich
    > (czyli margines) zasztyletuje kogoś, to też należałoby by być obojętnym?
    > (tylko nie pisz, że to inny rodzaj przestępstwa)
    > Minister to mógł sobie powiedzieć, że nie widział ale
    > skoro złamano prawo, to on już wyda odpowiednie dyspozycje.
    > A on kluczy i się wije, bo nie wie co robić.

    OK! Ale czy do każdego zasztyletowania będziesz Ministra angażował?

    > Gdyby zrobił to co zgodnie z prawem by należało zrobić-
    > czyli powiedział, że "tak owszem były faszystowskie hasła" - jest to
    > przestępstwo i
    > już policja nad tym pracuje, to powinien zadowolić wszystkich.

    To, czy dane hasło jest faszystowskie, czy nie wymaga zbadania. I raczej
    nie przez ministra. No i skąd ma minister wiedzieć,c zynad czymś tam
    pracują, czy nie.

    Co ja mam go tu usprawiedliwiać.