  • Data: 2017-11-16 11:23:14
    Temat: Re: Powiadomienie o popełnieniu przestepstwa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-11-17 o 09:58, cef pisze:

    > To dlaczego tak nie odpowiada?

    Bo wywoła kolejną dyskusję, czy może coś za pierdołę uznać, czy powinien
    wydać decyzje administracyjną w sprawie uznania czegoś za pierdołę i kto
    i w jakim trybie będzie mógł się od niej odwołać.

    > No nareszcie - o to właśnie pytam - czy minister - nawet prywatnie
    > nie powinien mieć więcej wrażliwości i obywatelskiej postawy w sobie?
    > Jak policjant na urlopie widzi jakieś przestępstwo, to reaguje
    > (niektórzy nawet ryzykują czy oddają życie w takiej interwencji)

    Policjant na urlopie reaguje, jak to ma sens. Reagowanie na kilku
    oszołomów z kretyńskimi hasłami nie ma sensu. Jakby nie rozpętała się
    głupia burza, to już dzisiaj nikt by o tych dżentelmenach nie pamiętał.

    > Usilnie chcesz zmarginalizować sam temat.

    Bo w mojej ocenie to margines. Można było bez fleszy i gardłowania to
    ocenić i ewentualnie osądzić.

    > Minister to musi być z klasą, żeby jego każda odpowiedź była
    > w stanie zadowolić pytających.

    Wszystkich? To nie realne, jak niespecjalnie go lubię. Jeszcze się taki
    nie urodził.