  • Data: 2017-11-17 08:58:19
    Temat: Re: Powiadomienie o popełnieniu przestepstwa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-17 o 08:22, cef pisze:
    > O tym właśnie jest ten wiersz.
    > Poezja to trochę za duże słowo.
    > Ogólnie znany i cytowany jest jeden jego wiersz.
    > Odszukasz bez problemu.

    Pozwolę sobie zacytować:

    Kiedy przyszli po złodziei, nie protestowałem. Nie byłem przecież
    złodziejem.
    Kiedy przyszli po pedofilów, nie protestowałem. Nie byłem przecież
    pedofilem.
    Kiedy przyszli po oprawców katyńskich, nie protestowałem.
    Nie byłem przecież oprawcą katyńskim.
    Kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem. Nie byłem przecież
    komunistą.
    Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było.

    Typowe banialuki lewicowego oszołoma. W oryginale przychodzili po
    innych, ale chodzi o zachowanie sensu. Jakoś mi nie żal, że
    "przychodzili po socjaldemokratów", czy "po komunistów".

    Lepiej, aby to inni przychodzili po komunistów, niż komuniści
    przychodzili do nas.

    --
    Liwiusz