  • 331. Data: 2023-12-04 21:14:31
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może to Ty pecha służbą przynosisz?

    Albo one po prostu tak działają... Akurat 112 i medyczni na ogół
    działają całkiem nieźle. Trochę korzystam a i 112 i medyczni zaliczyli
    po jednym fakapie - więc w granicach błedu statystycznego - jedno
    zdarzenie to żadna statystyka przy powiedzmy niskich kilkudziesięciu
    próbkach. No i trzeba uczciwie przyznać że w każdym przypadku ci drudzy
    naprawili fakap pierwszych (choć ten z udarem to poważny fakap - jakby
    trafili na kogoś mniej asertywnego to cholera wie jakby się skończyło bo
    czas jest tam krytyczny).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 332. Data: 2023-12-04 21:15:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Lepiej, tylko znudziło mi się wyjaśniać, czemu nie. --

    Pewnie wszyscy pytają, bo wyjaśniełeś ale nie wyjaśniłeś:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 333. Data: 2023-12-04 21:16:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bieganie bez sensu po przypadkowych miejscach wygląda wspaniale w
    > telewizji ale rzadko przynosi jakiekolwiek pozytywne skutki, niezależnie
    > od temperatury.

    Dlatego najrozsądniej namierzyc telefon i sprawdzić czy właściciel
    przypadkiem nie jest w tym samym miejscu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 334. Data: 2023-12-04 21:18:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 20:40:36 +0100, Shrek wrote:

    > Zapewne braku bezpośredniego zagrożenia życia i zdrowia. Czy słusznie to
    > oddzielny temat.

    No ale skad ZRM wie, skoro ze zgłaszającym nie rozmawiał?

    J.

  • 335. Data: 2023-12-04 21:20:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 12:12, J.F pisze:

    > No ale zacząłes cos sugerować jakby w ogole miał sie nikt nie zając.
    > Zajmą się. Kiedyś.

    Robert twierdzi, że czekają pechowcy. To ja się pytam czy ktoś widział
    szczęściarza;)

    > Zaczeli prawidłowo.

    Tak średnio, bo chcieli na początku jechać obejrzeć miejsce z którego
    zginął i dość oczywistym jest że skoro wiadomo które żule zajebały to do
    nich wpaść. No ale tyle im się zeszło z wypełnianiem zeznań że im
    podobno "ludzie wyszli" na noc;)

    > Ale moze niesłusznie oskarzam, moze dzielnicowy by dostał fotki dwóch
    > żuli i rozpoznał.

    Podałem adres do świadka który żuli znał. Żuli odwiedzili dopiero po
    trzech dniach i od razu zawinęli bo sprawa już była "wyjaśniona".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 336. Data: 2023-12-04 21:22:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > O ile będzie ktoś, kto źle ocenił.

    No przecież decyzja o nadaniu najniższego priorytetu zaginięcia sama się
    nie podjęła. Papier musi być, chyba że "zaginął".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 337. Data: 2023-12-04 21:23:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dla mnie większym problemem, kiedy realnie zaczęto szukać. Pytanie, czy
    > miał kto w ogóle szukać.

    Z dsotępnych danych wynika że zaczęli o 13.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 338. Data: 2023-12-04 21:26:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 20:30:06 +0100, Shrek wrote:

    > Ktoś kłamie - albo ojciec że dzwonił do nich po 9, albo policja że
    > informację uzyskała około południa.

    > Nie - informację dostali koło 9.36. A to że nie potrafią jej obrobić to
    > zupełnie inny temat.

    Tylko ze inny pismak pisze, ze o 9:16 zadwonił do wujka po kontakt do
    znajomego policjanta, a o 9:36 zadzwonił, czy wujek do niego
    zadzwonił, ze jednak musi isc na komisariat.

    No i nie wiemy co i kiedy policja dostała do informacji.

    J.

  • 339. Data: 2023-12-04 21:29:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 20:24:12 +0100, Shrek wrote:
    > Z braku laku jak widać lepszym niż udanie się na komisariat. Przez
    > analogię lepiej zadzwonić na 112 niż usać się manualnie na sor - niby na
    > tiage nie powinno mieć znaczenia czy sam przyszedłeś cy cię karetka
    > przywiozła, ale jakoś jednak ma - jak sam przyjdziesz to cię mniej
    > powiażnie traktują i na sor i na komisariacie.

    We wroclawskim szpitalu wojskowym kolejka do triage na godzinę, a
    nawet dłuzej.

    Z drugiej strony to w "wojewódzkim" kiedys mama z karetki czekala na
    rejestracje.
    Ale moze jej triage w karetce zrobili.

    J.

  • 340. Data: 2023-12-04 21:40:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 21:11, J.F pisze:

    > Ale mają taką możliwość?

    A nie mają, bo chyba od dwóch dni jest to tu wałkowane?
    RT coś enigmatycznie zasugerował, że mają ale nie mają...

    > Bo lokaliazacja dzwoniącego ojca to im sie wyswietla,
    > ale tu o córke chodzi.

    To oczywista oczywistość. :)

    Robert