  • 51. Data: 2023-03-10 13:51:19
    Temat: Re: Postępowanie w sprawie śmierci
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-10, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Hm ... pavulon sie ponoc szybko rozkłada. Nie wykryto, to nie znaczy,

    Stąd właśnie dałem taki przykład.

    > ze nie użyto. A tu z apteczki karetki znikł pavulon.

    I jedno i drugie może przyć przesłanką. Ale jak ani nie zniknął, ani nie
    wykryto to już nie. A przecież nadal ktoś mógł użyć.

    > Z drugiej strony - wykryto, to nie znaczy, ze nie uzyto zgodnie z
    > regułami sztuki - użyto, reanimowano/wspomagano oddychanie, a pacjent
    > i tak zmarl ...

    I samo w sobie przesłąnką nie będzie, ale jak taki przypadkóoe będzie
    więcej?

    --
    Marcin

  • 52. Data: 2023-03-10 14:30:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Mar 2023 12:51:19 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > wykryto to już nie. A przecież nadal ktoś mógł użyć.

    > I samo w sobie przesłąnką nie będzie, ale jak taki przypadkóoe będzie

    No wiesz, jesli pavulon jest lekiem stosowanym np do ułatwienia
    intubacji, a karetka z gatunku "reanimacyjna" wyjezdza często do
    poważnych wypadków i zawałów ... to nie dziwne, ze przypadków zgonów
    ma więcej.
    Trzeba by porównać z innymi podobnymi karetkami ...

    Tu podobno sanitariusz sie przyznal ... a przynajmniej pismaki tak
    piszą ...

    J.

  • 53. Data: 2023-03-10 20:32:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie, bo jak nie ma przeslanek to nie ma też żadnych powodów aby
    > twierdzić, że mógł umrzeć z innego powodu.

    Ani z tego:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 54. Data: 2023-03-10 20:34:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Toteż jej nie skazali przecież.

    Ale mys na razie rozmawiamy o zarzutach a nie skazaniu. A w
    porównywalnym przypadku kulsonów nie.

    > ale wiadomo, kto go zostawił. Tu nie ma wątpliwości.

    Narzędzie gwałtu też wiadomo (mniej więcej bo ostatnio się sprawy
    pokomplikowały) kto ma:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 55. Data: 2023-03-10 20:35:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2023 o 12:46, J.F pisze:

    > Ale ciągle SPOWODOWANIU.
    >
    > Zostawienie w zamknietym samochodzie wystawionym na letni upał -
    > owszem, spowodowanie. Ale to podobno nie było upalne lato ..

    Konkretnie to zupełnie nie było lato.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 56. Data: 2023-03-10 20:36:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I to jest pytanie, na które nikt nie zna odpowiedzi. W tyt problem.

    Jasne. Dlatego proponujemy eksperyment sądowy - jest dużo osób które
    twierdzę, że nie da się powiązać, więc z chętnymi nie powinno być problemu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 57. Data: 2023-03-10 20:38:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2023 o 12:51, J.F pisze:

    > Wystarczy pierwsze zdanie.

    E zasadzie to nie skłamał. Wyjąłem telefon z uchwytu i schowałem do
    kieszeni. Mógł to widzieć, tyle że to nie jest korzystanie.

    > No chyba, ze sie wybroni - mial uzasadnione podejrzenia, to musial cie
    > przesluchiwac jako podejrzanego. Zlozyles wyjasnienia,
    > to sprawe umorzył :-)

    Zapomniał zarzutów postawić:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 58. Data: 2023-03-10 21:35:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ale ciągle SPOWODOWANIU.
    > Zostawienie w zamknietym samochodzie wystawionym na letni upał -
    > owszem, spowodowanie. Ale to podobno nie było upalne lato ..

    Rzuć okiem na art. 2, 6§1 i 9§2 kk. Już wiele razy prosiłem, by osoby
    chcące wytykać błędy w procedurze karnej był uprzejmy przeczytać raz w
    życiu ze zrozumieniemm pierwsze 31 art. kodeksu karnego. Niestety nie da
    się przepisów karnych brać na "zdrowy rozsądek".

    > Na pewno nie wiadomo?
    > W sekcji zapewne niewydolnosc krążeniowo-oddechowa.
    > Do duszenia pasuje :-(

    A nawet do zasypania lawiną śnieżną. Można jeszcze z tuzin idiotycznych
    przypuszczeń wysnuć, tylko po co.

    > do tasera niekoniecznie, a moze gdzies tam sie nagrało, ze duszenie
    > było krótkie i pacjent je przeżył.

    Może

    --
    Robert Tomasik

  • 59. Data: 2023-03-10 21:56:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > życiu ze zrozumieniemm pierwsze 31 art. kodeksu karnego. Niestety nie da
    > się przepisów karnych brać na "zdrowy rozsądek".

    Ale że co? Chcesz matce wmówić chorobę psychiczną?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 60. Data: 2023-03-11 00:29:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-10, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > ma więcej.
    > Trzeba by porównać z innymi podobnymi karetkami ...

    To chyba oczywiste. Nie mniej da się.

    > Tu podobno sanitariusz sie przyznal ... a przynajmniej pismaki tak
    > piszą ...

    Bardziej chodziło o przykład, gdzie coś można podejrzewać bo są ku temu
    realne, np. statystycznie uzasadnione, powody. Bez konkretnego związku z
    łowcami skór.

    --
    Marcin