  • 41. Data: 2023-03-10 00:15:21
    Temat: Re: Postępowanie w sprawie śmierci
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-09, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Zwracam uwagę na to, że tu była mowa o NIEUMYŚLNYM spowodowaniu śmierci.

    To chyba niewiele zmienia.

    > Bo nie wiadomo, czy nie zmarł z innego powodu.

    Trochę inaczej: bo były przesłanki, że mógł umrzeć z innego powodu.

    --
    Marcin

  • 42. Data: 2023-03-10 01:31:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zwracam uwagę na to, że tu była mowa o NIEUMYŚLNYM spowodowaniu śmierci.

    No i? Samo zostawienie dziecka na chwilę z zasady zgonu nie powoduje.

    A dziecko to wiadomo?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 43. Data: 2023-03-10 01:33:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Klarownie nie pozostawiono go bez opieki.

    Dlatego nie przeżył:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 44. Data: 2023-03-10 07:12:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.03.2023 o 01:33, Shrek pisze:
    > Dlatego nie przeżył:(
    I to jest pytanie, na które nikt nie zna odpowiedzi. W tyt problem.
    --
    Robert Tomasik

  • 45. Data: 2023-03-10 07:13:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Trochę inaczej: bo były przesłanki, że mógł umrzeć z innego powodu.
    Na jedno wychodzi.
    --
    Robert Tomasik

  • 46. Data: 2023-03-10 07:15:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.03.2023 o 01:31, Shrek pisze:
    > No i? Samo zostawienie dziecka na chwilę z zasady zgonu nie powoduje.

    Toteż jej nie skazali przecież.

    > A dziecko to wiadomo?

    ale wiadomo, kto go zostawił. Tu nie ma wątpliwości. A zarzut stawiasz
    określonej osobie.

    --
    Robert Tomasik

  • 47. Data: 2023-03-10 09:42:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-10, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Na jedno wychodzi.

    Nie, bo jak nie ma przeslanek to nie ma też żadnych powodów aby
    twierdzić, że mógł umrzeć z innego powodu. Jakby tak wyrokować podług
    samego "bo nie wiadomo", to nie możnaby nikogo skazać. Skazuje się bądź
    nie bo coś jest wiadome, a nie bo nie wiadomo.

    Porównaj: wykryto pavulon. Można skazać. Nie wykryto pavulonu - przeciez
    nie oznacza to, że go nie było. Po prostu go nie stwierdzono, to nie
    oznacza, że można lub nie na tej podstawie kogoś skazac.

    --
    Marcin

  • 48. Data: 2023-03-10 12:46:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Mar 2023 23:05:17 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Zwracam uwagę na to, że tu była mowa o NIEUMYŚLNYM spowodowaniu śmierci.

    Ale ciągle SPOWODOWANIU.

    Zostawienie w zamknietym samochodzie wystawionym na letni upał -
    owszem, spowodowanie. Ale to podobno nie było upalne lato ..

    > Bo nie wiadomo, czy nie zmarł z innego powodu.

    Na pewno nie wiadomo?
    W sekcji zapewne niewydolnosc krążeniowo-oddechowa.
    Do duszenia pasuje :-(

    do tasera niekoniecznie, a moze gdzies tam sie nagrało, ze duszenie
    było krótkie i pacjent je przeżył.

    J.

  • 49. Data: 2023-03-10 12:51:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Mar 2023 16:51:40 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > zarzutów:P

    > Robert wiele rzeczy mówi, zwykle oznacza to że jest zupełnie na odwrót:P

    Sam chyba nie jest pewny, ale wykorzystuje do dalszego pytania go.
    Skoro tak uwaza, to niech wyjasnia dalej :-)

    > Nawet nie mam bo jak tylko powiedziałem, że mam zestaw głośnomówiący i
    > chcę mu to pokazać za nagraniem to się zmył i zostawił młodego na
    > pożarcie;) W sumie w kamerce słychać że rozmawiałem przez głośnomówiący.

    > Nie postawił. Jak się zorientował, że łatwo nie pójdzie to się zmył i
    > zostawił młodego;)

    Wystarczy pierwsze zdanie.
    Poza tym mamy usiłowanie.

    No chyba, ze sie wybroni - mial uzasadnione podejrzenia, to musial cie
    przesluchiwac jako podejrzanego. Zlozyles wyjasnienia,
    to sprawe umorzył :-)

    J.

  • 50. Data: 2023-03-10 13:28:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Mar 2023 08:42:36 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > nie oznacza to, że go nie było. Po prostu go nie stwierdzono, to nie
    > oznacza, że można lub nie na tej podstawie kogoś skazac.

    Hm ... pavulon sie ponoc szybko rozkłada. Nie wykryto, to nie znaczy,
    ze nie użyto. A tu z apteczki karetki znikł pavulon.

    Z drugiej strony - wykryto, to nie znaczy, ze nie uzyto zgodnie z
    regułami sztuki - użyto, reanimowano/wspomagano oddychanie, a pacjent
    i tak zmarl ...

    J.